جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید

حوزه/ شهردار الوند گفت: شهرداری الوند و تمامی همکاران مجموعه در خدمت حوزه علمیه قزوین بوده و تا اتمام ساخت مدرسه علمیه و مرکز فعالیت های دینی و قرآنی این شهر تلاش های خود را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جعفر جوادی در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین، امام جمعه و  مسئولین شهرستان الوند از پروژه مرکز دینی و قرآنی شهر الوند، گفت: امروز دشمن پشت در خانه‌های ماست، بنابراین لازم است تا اقدامات فرهنگی مؤثری در سطح جامعه انجام شود

وی با تاکید بر این که جامعه بیش از گذشته نیاز به نشاط اجتماعی و اقدامات فرهنگی دارد، خاطرنشان کرد: باید با فعال سازی فضاهای فرهنگی و قرآنی، نشاط و شادابی معنوی را بین شهروندان ایجاد و گسترش دهیم.

شهردار الوند ضمن قدردانی از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین عباسی در خصوص پیگیری ساخت مدرسه علمیه و همچنین دارالقران، بیان کرد: شهرداری الوند و تمامی همکاران  مجموعه در خدمت حوزه علمیه قزوین بوده و تا اتمام ساخت مدرسه علمیه و مرکز فعالیت های دینی و قرآنی این شهر تلاش های خود را ادامه خواهیم داد.

جوادی همچنین به ساخت مرکز فعالیت های دینی و قرآنی در این شهر اشاره کرد و گفت: ساخت این مجموعه ارزشمند مدتی است که شروع شده که امیدواریم تا آبان سال جاری تکمیل نماییم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 150 حافظ کل قرآن در این شهرستان بوده که با افتتاح این مجموعه می توانیم افراد و جوانان قرآنی را برای این شهر و استان تربیت نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha