جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موکب اربعین

حوزه/ امام جمعه اهر گفت: موکب شهدای ارسباران با همکاری مردم و مسئولان برپا و مدیریت شده و تمامی نیازها و مایحتاج موکب اربعین شهدای ارسباران با کمک‌ های مردمی تأمین می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌ زاده، امام جمعه اهر، امروز در جلسه هماهنگی برپایی موکب اربعین شهدای ارسباران با اشاره به نمایش اقتدار و شکوه شیعیان در پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: مردم علیرغم تنگناهای مالی، امسال هم به زیارت اربعین می ‌روند و موکب شهدای ارسباران باید بتواند خدمات مطلوبی به زائرین ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه موکب اربعین شهدای ارسباران به نام شهرستان اهر ثبت‌ شده، خاطرنشان کرد: همانند سال گذشته موکب شهدای ارسباران در کنار موکب عتبات و عالیات تبریز به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه خواهد داد.

امام جمعه اهر با بیان اینکه هنوز ستاد مرکزی اربعین، محل استقرار موکب شهدای ارسباران را مشخص نکرده‌ است، تاکید کرد: موکب شهدای ارسباران با همکاری مردم و مسئولان برپا و مدیریت شده و تمامی نیازها و مایحتاج موکب اربعین شهدای ارسباران با کمک‌ های مردمی تأمین می ‌شود.

وی اذعان داشت: موکب اربعین شهدای ارسباران دولتی نیست و هزینه‌ های آن از طریق مردم و خیرین تأمین می ‌شود.

حجت الاسلام حاجی‌ زاده از اعزام ۳۳ نفر در قالب موکب اربعین شهدای ارسباران در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: موکب اربعین شهدای ارسباران سال گذشته به بیش از ۲۰ هزار زائر حسینی خدمات‌ رسانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha