جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفر فلاحی

حوزه/ حجت‌الاسلام فلاحی گفت: برخی از مباحث در قم محوریت بیشتری دارد و محوریت داشتن آن‌ها به عنوان قانونی نانوشته مطرح است، مسئولان استان قم باید معرفی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، فرهنگ زیارت، نماز و حجاب و عفاف را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت‌الاسلام  صفر فلاحی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، به شهادت رسیدن جمعی از مردم اهواز در حمله تروریستی اخیر را تسلیت گفت و اظهار کرد: امشب با همکاری مجموعه‌های حوزوی و محوریت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مجلس بزرگداشتی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برخی از مباحث در قم محوریت بیشتری دارد و محوریت داشتن آن‌ها به عنوان قانونی نانوشته مطرح است، مسئولان استان قم باید معرفی حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها)، فرهنگ زیارت، نماز و حجاب و عفاف را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) با بیان این که تبلیغات در حوزه‌های مختلف می‌تواند دارای پیوست فرهنگی باشد، گفت: استانداردسازی تبلیغات نیز موضوعی مهم است که باید مورد توجه بخش‌های مختلف قرار گیرد و در این راستا نیز باید مجموعه‌های مختلف تعیین شود تا بتوانیم به استانداردسازی مورد نظر برسیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha