پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام غلامی-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، ریشه مشکلات را ناشی از برخی سوء مدیریت ها برشمرد و گفت: مسئولان باید برای برون رفت از این مشکلات فعلی تفکر انقلابی و مدیریت جهادی را مد نظر خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، در همایش «یاد یاران» ویژه طلاب و روحانیان رزمنده استان با اشاره به این که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر چندین کشور قدرتمند جهان ایستادگی کرد، گفت: بسیاری از کشورهای مدعی حقوق بشر در آن مقطع از صدام بر علیه ایران اسلامی حمایت می کردند.

وی افزود: علیرغم این که بسیاری از کشورهای جهان با رژیم صدام علیه ملت ایران هم صدا شده بودند، اما در برابر ایمان مستحکم ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی شکست خوردند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که ملت متحد ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که در هر شرایطی از انقلاب و نظام اسلامی دفاع می کنند، گفت: امروز نیز تنها راه برون رفت کشور از مشکلات وحدت و همبستگی عموم مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که مسئولان برای مدیریت کشور و برون رفت از مشکلات باید مجهز به فرهنگ دفاع مقدس باشند، خاطرنشان کرد: در آن شرایط سخت جنگی کشور با مدیریت و فرهنگ جهادی اداره شد و مشکلی در کشور وجود نداشت.

وی با اشاره به این که دشمن با آغاز جنگ اقتصادی جدید در تلاش است تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب ناامید کند، افزود: کسانی که تربیون های عمومی در اختیار دارند، باید امید و نشاط را در جامعه تزریق کنند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که ملت بزرگ ایران به طور حتم پیروز جنگ اقتصادی با دشمنان خواهند بود، تصریح کرد: این ملت از چهار دهه اخیر تا به امروز همواره با مشکلات و تحریم های ظالمانه دشمنان مواجه بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم با صلابت و غیور ایران اسلامی مشکلات و بحران های سخت تر از امروز را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته اند، گفت: امروز مردم ما باید وحدت و همبستگی خود را در سایه هدایت های رهبری معظم انقلاب حفظ کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که دشمن در تلاش است با ایجاد مشکلات اقتصادی، بسترهای ایجاد تشنج و التهاب های داخلی را در کشور فراهم کند، افزود: مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده فریب این توطئه دشمن را نخورند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که در هر شرایطی باید مدافع انقلاب و ارزش های نظام باشیم، خاطرنشان کرد: هدف دشمن تضعیف و خدشه دار کردن این ارزش های ناب و اصیل است.

وی با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی بر پایه همین آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس به جایگاه ارزشمندی در منطقه و جهان دست یافته، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت این ارزش های ناب بهره گیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ملت بزرگ ایران با تأسی از فرهنگ عاشورا در برابر ظلم و استبداد خواهد ایستاد، گفت: اربعین حسینی که در پیش داریم نماد اتحاد و وحدت امت اسلامی در برابر دشمنان دین است.

وی در ادامه سخنان خود ریشه مشکلات را ناشی از برخی سوء مدیریت ها برشمرد و گفت: مسئولان باید برای برون رفت از این مشکلات فعلی تفکر انقلابی و مدیریت جهادی را مد نظر خود قرار دهند.

حجت الاسلام غلامی به نقش مهم روحانیت در شرایط امروز جامعه اشاره کرد و افزود: روحانیت باید با پوشیدن لباس رزم ضمن دفاع از انقلاب و ارزش های آن، تلاش دشمن در تحریف تاریخ انقلاب را خنثی کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha