پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی اهواز

حوزه/ مراسم بزرگداشتی به‌منظور تعظیم ایام هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شهدای حمله تروریستی رژه اهواز در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که امشب از سوی آستان مقدس و نهادهای حوزوی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد شهدای امربه‌معروف و نهی از منکر را از مظلوم‌ترین شهدای نظام اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: شهادت هموطنان ما در حمله تروریستی رژه نیروهای مسلح اهواز داغ بزرگی بر قلب ملت ایران گذاشت.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها تعبیر رهبری معظم انقلاب را عنوانی دقیق در توصیف این اقدام اشرار نفوذی دانست و ابراز داشت: این اقدام حقیقتاً اقدامی بزدلانه بود، چراکه این‌که از درون یک پارک مردم را به گلوله بستن، رفتاری بزدلانه و برگرفته از نهایت جهالت، رذالت و پستی است که از امثال یزید در تاریخ ثبت‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد برای بازماندگان این حادثه آرزوی صبر و سلامتی کرد و گفت: اینکه استکبار جهانی ایران اسلامی را متهم کرده است که محور شرارت‌ها و تروریست‌های منطقه در ایران است، این تهمت بی‌اساس و بی‌پایه است.

خطیب حوزوی با تصریح بر این‌که ایران اسلامی بیشترین آمار ترور شدگان را در بین مسئولان کشوری و لشکری دارد، اظهار داشت: این‌که یک کشور در طول تاریخ پربرکت انقلاب خود طعمه ترورها بوده است متهم به چنین عنوان کذبی شود نوعی حاکمیت جهل بر رسانه‌ها است.

وی ادامه داد: تبلیغات گسترده رسانه‌های صهیونیستی آمریکایی تلاش دارد ایران را محور تروریست جلوه دهد.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به هشدارهای پیش از حمله تروریستی اهواز که از سوی امام‌جمعه و برخی دیگر از مسئولان اهوازی مطرح بود اشاره کرد و گفت: بی‌دقتی برخی از مسئولان و نادیده گرفتن این هشدارها غفلتی را ایجاد کرد که دشمن از آن سوءاستفاده کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران در مواجهه با چنین اقدامات کوردلانه دشمن بیش‌ازپیش عزم و انسجام خود را برای دست‌یابی به اهداف و افق‌های نظام جزم می‌کنند.

گفتنی است: در این مراسم، آیت‌الله العظمی  شبیری زنجانی، نمایندگان دفاتر مراجع تقلید،‌ آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم، ، برخی از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم، استاندار قم و نمایندگانی از نیروی انتظامی حضور داشتند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha