پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فیس بوک جایزه رهبری اجتماعی را به گروه «دختران محجبه» اختصاص داد

حوزه/ گروه دختران محجبه با عنوان «محجبه باقی ماندن» از میان بیش از ۶ هزار شرکت کننده انتخاب شده و این جایزه برای کمک به زنان مسلمان بیشتری در سرتاسر جهان داده شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک گروه زنان محجبه در فیس بوک، جایزه کمک هزینه این سایت را برنده شد که به آن ها اجازه می دهد به زنان مسلمان بیشتری در سرتاسر جهان کمک رسانی کنند.

این گروه با عنوان «محجبه باقی ماندن» از میان بیش از 6 هزار شرکت کننده انتخاب شده و جایزه رهبری اجتماعی فیس بوک را دریافت کرد. این گروه دختران محجبه توسط منال رستم راه اندازی شده است. این دختر مسلمان نخستین وزرشکار محجبه ای که سبب تولید البسه محجبه توسط شرکت بین المللی نایک شد.

این گروه دختران محجبه به سبب گسترش روز افزون و دیدگاه مثبتی که داشته انتخاب شده است. آن ها حمایت مالی برای کمک هرچه بیشتر به زنان محجبه در کشورهای مختلف جهان دریافت خواهند کرد.

منال رستم در شبکه های اجتماعی ضمن تبریک به گرفتن این جایزه، آن را لحظه مهمی توصیف کرده و در ادامه نوشت: هر دختر محجبه ای که در طول سال ها تحقیر شده، اجازه ورود به رستوران ها، استخرها، هتل ها را نداشته، او را به خاطر حجابش استخدام نکرده اند باید بداند که این جایزه امروز برای اوست. این جایزه برای شما دختران مسلمان و محجبه است. تا صدایتان را بلندتر و قوی تر سازید و به ترس تان برای ایستادگی برای گرفتن حقوق تان غلبه کنید! ما از فیس بوک نیز تشکر می کنیم که این فرصت را به ما داده  تا خودمان را بیان کنیم و قدرتی برای تغییر جهان داشته باشیم.

لازم به ذکر است جایزه رهبری اجتماعی فیس بوک به منظور ایجاد سکویی برای شخصیت های اجتماعی موثر از طریق ارائه کمک مالی راه اندازی کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha