چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رفیعی  تیپ امام صادق (ع)

حوزه/ تیپ ۸۳ امام صادق(ع) با راه اندازی غرفه هایی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم به سوالات و شبهات در خصوص دفاع مقدس پاسخ می دهند.

حجت الاسلام علی محمد رفیعی، مسئول فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی این تیپ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که تیپ 83 امام صادق(ع) با 4 غرفه در این نمایشگاه حضور پیدا کرده، اظهار داشت: پرده خوانی و روایتگری عملیات های دفاع مقدس و نیز پاسخ به شبهاتی که درباره دفاع مقدس مطرح می شود، از جمله فعالیت های تیپ امام صادق(ع) در نمایشگاه امسال است.

وی افزود: در حال حاضر شبهاتی در فضای مجازی مطرح می شود مثلاً این که چرا بعد از فتح خرمشهر به جنگ ادامه دادیم که در این خصوص با توجه به این که دشمن ذهنیت نسل جوان را نشانه رفته، ما خود را موظف دانسته ایم که به سوالات و شبهات پاسخ دهیم.

وی با بیان این که در مجموع در طول برگزاری نمایشگاه در چهار غرفه تیپ 83 امام صادق(ع) 6 تن از روحانیون بسیجی با ما همکاری دارند، گفت: یکی از کارهای شاخص ما در این نمایشگاه ، نمایش فرازهایی از زندگی نامه و وصیت نامه بیش از 30 شهید طلبه و روحانی مدافع حرم است که این ها همگی حقیقتاً مایه فخر حوزه های علمیه و روحانیت هستند.

حجت الاسلام رفیعی همچنین اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به برگزیدگان و همچنین بیان دستاوردها و فعالیت های تیپ امام صادق(ع) در زمان جنگ در اعزام روحانیون رزمی- تبلیغی به جبهه های حق علیه باطل از دیگر فعالیت های ما در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha