جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اشکوری

حوزه/ حجت الاسلام اشکوری گفت: خطرناک‌ترین هجمه ای که می تواند اسلام و انقلاب را تهدید کند، تصرف در مفاهیم انقلابی است که در این راستا روحانیت در عرصه مقابله با تحریف و بصیرت افزایی نقش مهمی بر عهده دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  سید عبدالمجید اشکوری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مسجدالنبی(ص) برگزار شد، گفت: شهدا توانستند با ارزش های دینی زندگی کنند و اگر بخواهیم مردم را به صیانت از سرمایه عظیم انقلاب دعوت کنیم، باید ایثارگری ها، شهادت ها و جانبازی ها و کار ارزشی شهدا را تبیین کنیم.

وی بیان کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نیز از سرور و سالار شهیدان درس ایثار و مقاومت و از خودگذشتگی در برابر ظلم گرفتند و تا آخرین لحظه عمر خود جنگیدند و پیروز شدند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) شروع یک جنگ میان حق و باطل بود و تا ظهور حضرت مهدی موعود(عج) و برافراشته شدن پرچم حق، در سراسر جهان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام اشکوری بیان کرد:  انقلاب اسلامی ایران با مرجعیت روحانیت در دفاع مقدس ورود پیدا کرد که در پایان آن حتی یک وجب از خاک کشور را هم از دست ندادیم.

استاد حوزه علمیه قم گفت: روحانیت نقش مهمی در همه جای این مرز و بوم دارند، بدون حضور روحانیت پیروزی در دفاع مقدس میسر نمی شد چرا که روحانیت از نظر روحی و فکری ایمان رزمندگان را تقویت می کرد و به آنان انگیزه می داد.

وی اظهار کرد: خطرناک‌ترین هجمه ای که می تواند اسلام و انقلاب را تهدید کند، تصرف در مفاهیم انقلابی است که در این راستا روحانیت در عرصه مقابله با تحریف و بصیرت افزایی نقش مهمی بر عهده دارند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: حضور روحانیت در جبهه در طول دوران 8 سال دفاع مقدس برای ارتقای توان رزمی، افزایش معنویت و مقابله با جنگ روانی دشمن اهمیت بسزائی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha