سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سرهنگ احمد حسینی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: بکوشیم که محصولات استخراج شده از گنجینه جنگ را به درستی به جامعه عرضه و معرفی کنیم.

سرهنگ پاسدار احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ، جنگ ما یک گنج تمام ناشدنی است و لذا باید ما با شناخت درست ارزش و اهمیت این گنج، به استخراج آن و ارایه محصولاتش به جامعه بپردازیم.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس می بایست به عنوان یک الگوی موفق در معرفی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تهدید و تحریم دشمنان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که دوران جنگ تحمیلی دارای ابعاد و عرصه های گوناگونی است که هنوز بخشی از آن به درستی برای جامعه تبیین و معرفی نشده است، گفت: ما اگر منصفانه و واقع بینانه تاریخ ایران را بنگریم، متوجه می شویم که در هیچ مقطع زمانی سطح ایثارگری مردم ایران، همچون سال های دفاع مقدس نبوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم با تاکید بر لزوم تبیین آموزه ها و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جدیدی که جنگ را ندیده و درک نکرده است، خاطرنشان کرد: اگر امروز می خواهیم بر مشکلات کشور چه در عرصه اقتصاد و چه در امور فرهنگی و اجتماعی و غیره فائق شویم باید به آرمان ها و ارزش هایی تاسی کنیم که رزمندگان ما با تکیه بر آن ها و البته عنایات الهی توانستند در برابر رژیم بعث عراق که بسیاری از کشورهای دنیا از او حمایت می کردند، ایستادگی کرده و از شرافت و عزت خود دفاع نمایند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha