جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: کارگاه ۲ روزه روش کلاسداری برای طلاب حوزه اسلام آباد غرب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی فر در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت ایام محرم حسینی(ع) با اشاره به نیاز جامعه در نشر و فراگیری معارف دینی، تربیت نخبه های تبلیغی در دستور کار معاونت تبلیغ است،گفت: مبلغین و مبلغات در مدارس آموزش وپرورش باید در زمینه برنامه های تربیتی و تبلیغی حوزه های علمیه ورود جدی داشته باشند.

وی در ادامه رمز موفقیت مبلغین و مبلیغات در بین دانش آموزان را استفاده از تجربیات اساتید دانست و افزود: عزیزان شرکت کننده در کارگاه 2 روزه در زمینه برنامه های تربیتی خصوصا در مدارس اَمین آشنایی پیدا می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: در اولین قدم دانش افزایی مبلغین، امسال برای طلاب سطح استان برنامه های جدی در زمینه مهارت های تبلیغی و طرح تربیتی مدارس امین  برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: کارگاه 2 روزه در زمینه روش کلاسداری برای طلاب حوزه اسلام آباد غرب برگزار خواهد شد.

وی در پایان در پایان از همکاری صادقانه و دلسوزانه مدیریت اوقاف و امور خیریه استان در اجرای برنامه های حوزه استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: هزینه های دوره های آموزشی و تبلیغی و تهذیبی از طرف اداره اوقاف ناحیه 1(عواید موقوفه کوثر اهل بیت(ع)) پرداخت می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha