پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: امیدواریم هرچه زودتر، قوای نظامی کشور دشمنان را به سزای اعمالشان رسانند و دنیا شاهد اقتدار بی‌نظیر جمهوری اسلامی در مقابل نابکاران و داعشیان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح آبادان، ضمن تسلیت شهادت جمعی از مردم در رژه نیروهای مسلح اهواز، با بیان اینکه عزت و کرامت کشور در گرو تکریم دفاع مقدس است، اظهارداشت: دفاع مقدس دو چهره تاریک و تابناک دارد! که چهره تاریک آن، نمایان کننده خشونت، تجاوز، ظلم، خسارت و تخریب‌هایی بود که توسط صدامیان انجام شد و چهره تابناک آن نشان‌دهنده الفت، اتحاد، وحدت و همدلی نیروهای مردمی و رزمندگان بود که سبب شکست مفتضحانه دشمن شد.

وی یکی از تابلوهای زیبا و به یاد مانده حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را عملیات ثامن‌الائمه دانست و تصریح کرد: این عملیات به دنبال ترد جریان لیبرال وابسته به غرب یعنی «بنی‌صدر» و «منافقین» انجام و با وحدت نیروهای مردم و نظامی در راستای اجرای منویات حضرت امام خمینی(ره) در شکست حصر آبادان صورت گرفت، برگ زرینی در تاریخ هشت‌ساله دفاع مقدس است.

امام‌جمعه موقت اهواز، در ادامه به حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز اشاره کرد و گفت: پنج روز پیش حادثه‌ای تروریستی در شهر اهواز رخ داد و گروهی از مزدوران رذل و وابسته به جریان رسوای داعش در جهان که مورد حمایت استکبار جهانی، عربستان و با همراهی کشور پشه گونه‌ای همچون امارات، آن جنایت را بپا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری، با بیان اینکه تروریست‌ها، هویتی جز صدامی نداشتند، اظهارکرد: آن‌ها با ددمنشی و وابستگی به کفر عالمی دست به این جنایت زده و خوشبختانه نیروهای نظامی و امنیتی توانستند در کمترین زمان ممکن مزدوران را به درک واصل کنند.

عضو خبرگان رهبری، در پایان گفت: امیدواریم هرچه زودتر، قوای نظامی کشور دشمنان را به سزای اعمالشان رسانند و دنیا شاهد اقتدار بی‌نظیر جمهوری اسلامی در مقابل نابکاران و داعشیان باشد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha