جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ حجت الاسلام سلطانی، الگوی اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین راه حل مشکلات کشور برشمرد و تصریح کرد: در این چند سال حضرت آقا بارها بر لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند و هر جا به آن عمل شده نتیجه موفقیت آمیز بوده است.

حجت الاسلام محمد سلطانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان به روشنگری ها و دید وسیع مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر در این چند سال خلاءهایی وجود داشته به دلیل عدم درک بیانات رهبری و اجرا نشدن آن ها است.

وی، الگوی اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین راه حل مشکلات کشور برشمرد و تصریح کرد: در این چند سال حضرت آقا بارها بر لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند و هر جا به آن عمل شده نتیجه موفقیت آمیز بوده است.

حجت الاسلام سلطانی، امنیت ایران را نعمتی عنوان کرد با رهبری مقام معظم رهبری محقق شده است، ادامه داد: اگر به منطقه نگاه کنیم جمهوری اسلامی تنها کشوری است که دارای ثبات است و این حکایت از مدیریت خوب حضرت آقا دارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا مسائل نظامی را مدیریت می کنند و نتیجه آن نیز قدرت ایران از لحاظ نظامی در جهان است که جز چند کشور برتر دنیا می باشیم.

این استاد حوزه، هوشمندی را از ویژگی های بارز مقام معظم رهبری دانست و گفت: درایت و بصیرت معظم له در دوران های مختلف و شناخت صحیح مشکلات و ارائه راه حل های درست از برکات وجود ایشان است.

وی تاکید کرد: حضرت آقا همچون ناخدایی قدرتمند توانسته است کشتی انقلاب را از دریاهای مواج به سلامت عبور دهد و این امانتی را که ثمره امام(ره) و خون شهدا است را به خوبی به ثمر برساند.

حجت الاسلام سلطانی با تاکید بر این که صلابت و شجاعت رهبر معظم انقلاب در برخورد با مشکلات داخلی و مسائل خارجی همیشه راهگشا بوده است، گفت: ایشان با توجه به بصیرت و دشمن شناسی، مردم و مسؤولان را از نقشه های دشمنان آگاه می سازند و نتیجه آن خنثی شدن دسیسه های استکبار است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha