پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 463252
۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
مراسم تودیع

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه امام جمعه ماکو با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و مسولین این شهرستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، در جلسه شورای اداری شهرستان ماکو با حضور حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نمانیده ولی فقیه در آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسینخانی مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و مسئولین این شهرستان، امام جمعه جدید ماکو معرفی شد.

در این جلسه حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه سابق ماکو تودیع و حجت الاسلام سید محمد هاشمی، به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

حجت الاسلام هاشمی پیش از این امام جمعه پلدشت بوده و سابقه امامت جمعه شهرستان شوط را هم در کارنامه خود دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در این جلسه با اشاره به خدمات امام جمعه سابق شهرستان ماکو  گفت: حجت الاسلام رنجبری خدمات زیادی در شهرستان ماکو انجام داده‌ و بعد از چند سال، با صلاحدید خود از این سمت استعفاء داد تا در سنگری دیگر به خدمت بپردازد، امیدوارم از وجود و تجربه ایشان در ماکو استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام هاشمی نیز سابقه امامت جمعه در شهرستان شوط را دارد و می‌تواند در ماکو این مسئولیت را ادامه دهد.

 حجت الاسلام  رنجبری، امام جمعه سابق ماکو هم در گفت: برخی رسانه‌ها نوشته‌اند که امام جمعه باید از مردم عذرخواهی کند، بنده تمام توان خود در جهت خدمت به مردم ماکو به کار گرفتم و اگر قصوری بوده است، همین جا عذر خواهی می‌کنم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha