جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حادثه تروریستی اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام خاکی با بیان اینکه اقدام تروریستی گردانندگان اصلی این جنایت، بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: این حرکت نشان داد که دشمنان چقدر از نفوذ اسلام در جهان ناراحت و خشمگین‌اند.

حجت‌الاسلام حبیب خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در دزفول، با اشاره به شهادت 24 نفر از مردم و سربازان غیور سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی، اظهارداشت: این جنایت نه‌تنها توسط ما که در نزد همه آزادمردان دنیا محکوم است.

این استاد حوزه علمیه، با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود»، گفت:دشمنان فکر می کنند با این حرکت تروریستی می‌توانند میان صفوف مردم تفرقه ایجاد کنند! اما بدانند که این گمان باطلی بوده، حتی اگر تاکنون کسانی در کشور به ماهیت دشمنان شک داشته‌اند، با این ترور بزدلانه به اهداف شوم آن‌ها پی برده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، با بیان اینکه اقدام تروریستی گردانندگان اصلی این جنایت، بدون پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: این حرکت نشان داد که دشمنان چقدر از نفوذ اسلام در جهان ناراحت و خشمگین‌اند.

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده، گفت: ما به شهدایمان افتخار می‌کنیم و دنباله‌رو آن‌ها هستیم و ان‌شاءالله تا یک نفر در این مملکت وجود دارد این راه را ادامه خواهیم داد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha