جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: مسئولان حوزوی توجه بیشتری به طلبه های استان کردستان داشته باشند، زیرا استعدادهای بسیاری در بین طلاب این دیار وجود دارد که باید از آنها در راه توسعه و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و معرفی بهتر و جامع تر زندگی ائمه اطهار علیهم السلام بهره ها ببریم.

حجت الاسلام سجاد کاوه در حاشیه سفر مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه به سنندج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: استان کردستان علیرغم اینکه از نظر جغرافیایی و نیز برخی دیگر از ویژگی ها، کمتر دیده شده است، ولی اذعان کرد که انجام کارهای فرهنگی و مذهبی در این منطقه بسیار سودمند خواهد بود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: سفر حجت الاسلام و المسلمین زمانی به استان کردستان و دیدار ایشان با طلاب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج در روزهای نخست سال تحصیلی جدید، باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین طلبه های این مرکز دینی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بینش سیاسی و اجتماعی طلاب استان کردستان در حد مطلوب و قابل قبولی است، افزود: خوشبختانه مدیر حوزه علمیه استان کردستان؛ حجت الاسلام و المسلمین عربیان برای ارتقا سطح بینش و بصیرت طلاب مدارس منطقه تلاش های بسیاری داشته و دارد و امیدواریم که طلابی با علم و آشنا با مسائل روز جهان به جامعه تحویل دهیم.

حجت الاسلام کاوه در ادامه تاکید کرد: دیدار امروز مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور با طلاب این مدرسه می تواند باعث آشنایی بیشتر طلاب با وقایع سیاسی و اجتماعی در کشور و حتی در حوزه بین الملل شود، لذا امیدواریم که اساتید حوزوی سفرها، دیدارها و سخنرانی های بیشتری در بین طلاب استان داشته باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: با توجه به اینکه طلاب استان کردستان در خط مقدم جبهه فرهنگی دشمنان نظام و اسلام قرار دارند، باید مسئولان حوزوی توجه بیشتری به طلبه های این خطه از ایران اسلامی داشته باشند، زیرا استعدادهای بسیاری در بین طلاب این دیار وجود دارد که باید از آنها در راه توسعه و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و معرفی بهتر و جامع تر زندگی ائمه اطهار علیهم السلام بهره ها را ببریم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تلاش مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج در سال جاری ارتقا بینش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی طلاب پیرامون مسائل کشور و جهان است، لذا امید است که اساتید و مسئولان حوزوی برای رسیدن به این مهم ما را یاری دهند.

حجت الاسلام کاوه با اشاره به اینکه یکی از تلاشهای دشمنان که در سخنان ترامپ، رییس جمهور آمریکا نیز پیدا بود ، ایجاد ناامنی و یاس در کشور می باشد، گفت: دشمنان امروز با استفاده از امکانات رسانه ای و فضای مجازی به دنبال کم رنگ کردن شعائر دینی در جامعه هستند و می خواهند با پمپاز افکار التقاطی، دین را از سیاست جدا کنند، در حالی که باید گفت سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha