شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه رضویه شیراز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز طراحی المپیادهای مختلف را راهکار مناسبی برای تقویت تحصیلی طلاب دانست و گفت: برگزاری امتحانات هفتگی نیز می تواند به افزایش سطح علمی طلاب کمک کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام جاوید، ظهر امروز در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه فارس که در سالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزار شد، اظهار داشت: در نظام جدید شش سال تبدیل به پنج سال شده، اما کتب افزایش پیدا کرده است.

وی بر ضرورت هماهنگی های معاونان مدارس تاکید کرد و افزود: باید هماهنگی معاونین آموزشی و تهذیب مدارس علمیه مورد توجه قرار گیرد تا مدارس علمیه به سوی اهداف و آرمان  خود پیش روند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز ادامه داد: حضور و نظارت معاونین پژوهش و آموزش مدیریت در مدارس می تواند بخش عظیمی از مشکلات تحصیلی طلاب را حل کند.

وی، طراحی المپیادهای مختلف را راهکار مناسبی برای تقویت تحصیلی طلاب دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات هفتگی نیز می تواند به افزایش سطح علمی طلاب کمک کند.

*سطح دو باید از مرکز استان به شهرستان ها بروند

حجت الاسلام برکت مدیر حوزه علمیه امام عصر(عج) شیراز نیز در این جلسه بیان کرد: طلاب سطح دو باید از مرکز استان به شهرستان ها بروند، چراکه ظرفیت استان در سطح دو بسیار کمتر از طلاب سطح دو است.

*لزوم ارزیابی عملکرد مدارس

حجت الاسلام کوچکی کارشناس امور حوزه های  استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت انعکاس شفاف مشکلات از سوی مدارس ابراز کرد: این امر قطعا به برطرف شدن مشکلات کمک می کند.

وی عنوان کرد: باید ارزیابی مدارس صورت گیرد تا در صورت عملکرد مطلوب مورد تشویق قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha