جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر رفیع الدین اسماعیلی

حوزه/اسماعیلی با بیان این که ۱۱۰ طلبه در دوره تربیت مربی سواد رسانه ای شرکت کرده اند، گفت: دراین دوره به دنبال ایجاد شبکه بزرگ تبلیغی از سوی تربیت شدگان سواد رسانه ای درکشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر رفیعی الدین اسماعیلی عصر امروز در افتتاحیه دوره تربیت سواد رسانه ای که در نگارستان اشراق دفتر تبلیغات اسلامی  برگزار شد، با اشاره به برگزاری این دوره گفت: سعی کردیم مسائل مهم رسانه ای به صورت مسئله محور برای دانش آموختگان ارائه شود تا طلاب بهتر بتوانند از حوداث و اتفاقات پیرامونی و جامعه، تحلیل درستی داشته باشند.

رئیس انجمن سواد رسانه ای مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: هدف دوم از برگزاری پژوهش طلاب است. این هدف مهم است و قصد داریم در این دوره طلاب تربیت شوند که بتوانند با انجام فعالیت پژوهشی قدم های مثبتی در جامعه بردارند.

وی عنوان کرد: سعی برگزار کنندگان دوره تربیت مربی سواد رسانه ای بر این بود از همه علاقه مندان دراین دوره ثبت نام شود تا از همه بهره گرفته شود.

 اسماعیلی گفت: دراین دوره بیش از 110 نفر از طلاب برادر وخواهر ثبت نام  کردند و این اتفاق مهمی است.

رئیس انجمن سواد رسانه ای مرکز فرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: دراین دوره به دنبال ایجاد  شبکه بزرگ تبلیغی از سوی تربیت شدگان سواد رسانه ای درکشور هستیم.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حاجیوند IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام وقت بخیر برای طلابی که از ثبت نام جا موندن دوره ی جدید تشکیل نمیدین؟اگر تشکیل شد از کجا متوجه شیم؟؟؟ ممنون