شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی، امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، اظهار داشت: یکی از جنبه های اجتماعی و انسانی اهل بیت علیهم السلام خدمت به مردم و قشرهای ضعیف جامعه بوده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود:  هرگونه خدمت در سازمان هایی همانند تبلیغات اسلامی و هیئت ها و تشکیل های مذهبی به مردم، اجری بزرگ در نزد خداوند متعال دارد، لذا یکی از وظایف مهم و حیاتی سازمان تبلیغات، خدمتگزاری دینی و تقویت باورهای دینی در جامعه است، بنابراین وظیفه ذاتی این سازمان فرهنگی، تبلیغ اسلام ناب محمدی در جامعه است.

این مقام مسئول ادامه داد: تاریخ اسلام و بزرگان دین نشان داده است که بسیاری از عرفا ابتدا از راه کمک و خدمت به هم نوعان خود به درجه عرفان رسیده اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: یکی از خطراتی که جامعه اسلامی را در این روزها به شدت تهدید می کند، تهاجم فکری و عقیدتی علیه اسلام، هیئت ها و مراسم های مذهبی، به ویژه در ماه های محرم و صفر است، بنابراین مردم باید هوشیار باشند و فریب ترفندها و توطئه های پیچیده دشمنان را نخورند.

این مسئول فرهنگی تاکید کرد: ولی با وجود این همه هجمه های دینی و فرهنگی علیه مسلمانان به ویژه مذهب شیعه توسط دشمنان وحدت جهان اسلام، بازهم شاهد حضور پرشور و خودجوش مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی در هیاتها و دسته جات مذهبی هستیم.

حجت الاسلام کرمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: یکی از نشانه های بی اثر بودن تبلیغات سو دشمنان علیه اسلام و شیعه، حضور 15 میلیون نفر در پیاده روی اربعین حسینی سال گذشته بود که طبق آمارها تنها بیش از 2 میلیون زائر امام حسین علیه السلام، مردم ولایتمدار ایران بودند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم، از زحمات حجت الاسلام مختاری نیا تقدیر و حجت الاسلام رهبر به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی بیجار معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha