جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غرفه آثار مقام معظم رهبری

حوزه/ مسئول غرفه مجموعه آثار مقام معظم رهبری در چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان، از عرضه کتب «همرزمان حسین» و «تفسیر سوره برائت» مقام معظم رهبری در چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی خبر داد.

احمد غلامرضا پور در چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با بیان این که مجموعه کتب عرضه شده در غرفه کتب مقام معظم رهبری از انتشارات انقلاب اسلامی است، گفت: البته در کنار آن نیز کتاب های انتشارات لیله القدر استاد صفائی حائری و میر باقری از تمدن نوین و کتب نشر سدید از علی اصغر علوی و انتشاراتی به نام کتابستان ماجد در زمینه بحث های روز عرضه شده است. 

وی با بیان این که یکی از کتب سال گذشته که در همین نمایشگاه نیز رونمایی شد، در حال حاضر به چاپ هفتم رسیده، بیان کرد: قفسه ای نیز به نام دفاع مقدس مربوط به شهدای استان خراسان وجود دارد که به صورت ویژه به کتب شخصیت های استان خراسان در عرصه دفاع مقدس و رشادت ها و دلاورمردی های آنان در این حوزه می پردازد. 

غلامرضا پور کتب «همرزمان حسین»، «دو امام مجاهد»، «کتاب عدالت»، «صلح امام حسن» و «تفسیر سوره برائت» را از جمله تازه های نشر انتشارات انقلاب اسلامی از مجموعه آثار مقام معظم رهبری عنوان و بیان کرد: از انتشارات کتابستان ماجد نیز کتاب «راه نفوذ دشمن» رونمایی آن در همین نمایشگاه صورت گرفت و در یکسال گذشته به چاپ هفتم رسیده است. 

وی با بیان این که کتب زیبایی ها و زشتی های کربلا نیز رونمایی آن در همین نمایشگاه بناست انجام شود، خاطر نشان کرد: البته کتاب «نقدی بر سند 2030» که در فروردین ماه چاپ شد، در حال حاضر در نمایشگاه قابل عرضه به مخاطبین می باشد. 

مسئول غرفه مجموعه آثار مقام معظم رهبری در چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان، با بیان این که در این غرفه در همه موارد نسبتا بازخورد خوبی داشته اما از میان کتب مقام معظم رهبری دو کتاب ایشان یکی همرزمان حسین و دیگری تفسیر سوره برائت جایگاه ویژه تری دارد، بیان کرد: تفسیر سوره برائت نگاه تازه ای به تفسیر سوره توبه داشته و کتاب دیگر نیز زندگی سیاسی مبازاتی امام سجاد(ع) تا امام حسن عسکری(ع) را مورد بررسی قرار داده است. 

غلامرضا پور با بیان این که کتاب راه های نفوذ دشمن نیز به جهت جذابیت و صفحه آرایی ویژه آن استقبال خوبی داشته است، اظهار کرد: این کتاب در قالب ده منبر آمده و حوزویان نیز می توانند از آن استفاده کنند. 

وی با بیان این که امسال تعداد غرفه ها بیش تر شده و امید هست نسبت به سال گذشته استقبال طلبه ها و مردم نیز بیش تر باشد، تصریح کرد: تاریخ نمایشگاه امسال مصادف با اوایل مهرماه بوده که سال تحصیلی آغاز شده و از سوی دیگر نیز امسال عناوین بیش تر شده و تخفیف نیز نسبت به سال گذشته قدری بیش تر شده است که از مزیت های این نمایشگاه می باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha