جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غرفه

حوزه/ مسئول غرفه انتشارات سرای کتاب در چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان گفت: در این غرفه حدود ۵۰۰ عنوان کتاب عرضه شده که بیش از نیمی از آن کتب مربوط به واقعه کربلا به تناسب این ایام می باشد.

موسوی، مسئول غرفه انتشارات سرای کتاب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با بیان این که این غرفه مجموعه انتشارات طوبی محبت، نگاران قلم، حبیب، اعتدال اسلامی و ..... می باشد، گفت: در این غرفه حدود 500 عنوان کتاب عرضه شده که بیش از نیمی از آن کتب مربوط به حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، شهدای کربلا، حضرت زینب(س) و وقایع واقعه کربلا به تناسب این ایام می باشد. 

وی با بیان این که از مجموع آثار عرضه شده در این غرفه قریب به 150 عنوان کتاب در زمینه محرم می باشد که این میزان با تخفیف نمایشگاه با هزینه کمتری عرضه می شود، تصریح کرد: به جهت تقارن نمایشگاه با ایام محرم تلاش شد کتبی مرتبط و متناسب با ایام در غرفه عرضه شود تا مخاطبین و علاقه مندان بتوانند جهت برنامه وعظ و سخنرانی خود نیز از آن استفاده کنند. 

مسئول غرفه انتشارات سرای کتاب در چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان، 23 جلد تفسیر اطیب البیان از آیت الله سید عبدالحسین طیب اصفهانی به همراه کتاب عروه الوثقی که شرحی بر عروه سید یزدی و 41 حاشیه از مراجع مختلف در این زمینه در قالب 15 جلد عرضه شده را از جمله تازه های نشر این انتشارات عنوان کرد. 

موسوی ادامه داد: همچنین کتب تفسیری سید مرتضی در 8 جلد و کتاب فقیه در قامت حاکم جامعه اسلامی در زمینه مسائل مربوط به ولایت فقیه نوشته آیت الله ملک زاده در زمینه پاسخ به شبهات ولایت فقیه از دیگر تازه های نشر عرضه شده است. 

وی با بیان این که امسال فضای نمایشگاه بسیار خوب و استقبال طلاب نیز تحسین برانگیز بوده است، ابراز کرد: البته حالتی وجود دارد که طلاب بدنبال کتب خالص درسی خود هستند در صورتی که باید پیگیری احادیث اهل بیت، کتب تفسیری و کلامی و تاریخ اسلام نیز در راستای تحقیق و پژوهش و کسب اطلاعات افزون خود برای ارائه به مخاطبین نیز باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha