جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مثلث شوم آمریکا، اسراییل و آل سعود، پشتیبان اصلی جنایت تروریستی اهواز بودند

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تاکید بر لزوم قاطعیت انقلابی در برابر عوامل جنایتکار حادثه تروریستی اخیر اهواز اظهار داشت: عوامل این جنایت ها باید بدانند که از این قضایا جان سالم به در نمی برند و بالاخره ملت و نظام اسلامی ایران از آن ها انتقام سختی خواهد گرفت و به تعبیر مقام معظم رهبری گوشمالی سختی به حامیان و پشتیبانان آنان نیز خواهیم داد.

وی افزود: آنچه مسلم است این که این ها پشتشان به آمریکا و اسراییل و آل سعود گرم بوده و از این کشورها حمایت می شده اند و لذا باید ریشه ها و عوامل اصلی این جنایت شناسایی شوند تا مردم بهتر بدانند که پشت این ها چه کسانی و دولت هایی هستند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده و ما تا آخر پیگیری می کنیم و عوامل این جنایات را در ملأ عام اعدام می کنیم و در این خصوص از فشار حقوق بشر گندیده آمریکایی نیز هراسی به خود راه نمی دهیم.

وی گفت: این یک اصل بسیار مهم و کلیدی است که ما اگر در موضع دینی خود ثابت قدم باشیم، آن ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند ، کما این که در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ غلطی نکرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین توکل بر لزوم ثبات قدم و عزتمندی در برابر فشارها و تحریم ها و شیطنت های دشمنان تاکید کرد و افزود: دشمن در منطقه خوزستان و به خصوص اهواز در ماه های اخیر بر روی مسایل قومیتی و ایجاد جنگ عرب و عجم حساب ویژه ای باز کرده بود اما بعد از حادثه تروریستی اخیر همه دیدیم که چه وحدت عجیبی در اهواز در تشییع شهدای مظلوم این قضیه شکل گرفت و به کوری چشم دشمن این وحدت و همدلی روز به روز بیشتر هم می شود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: همان طور که در دوران دفاع مقدس با توکل بر خدا و تبعیت از ولی فقیه و انسجام و وحدت در داخل بر دشمن بعثی غلبه کردیم، امروز هم بر دشمنان در جنگ سیاسی و اقتصادی اخیر غلبه پیدا می کنیم.

عضو خبرگان رهبری گفت: بر اساس اسناد موجود در دوران دفاع مقدس، 45 کشور پشت صدام بودند که با ایران بجنگد و به خصوص اوایل جنگ تحمیلی ما ارتش و سپاهی منسجم نداشتیم اما دست خدا به یاری آمد و با یک رهبر و یک ملت در برابر دنیا ایستادیم و این اعجاز الهی بود که به یاری ملت رشید ایران آمد

وی افزود: این مساله به خوبی نشان می دهد که اگر ما در صراط مستقیم باشیم و خدا و دین او را یاری کنیم، پروردگار عالم نیز ما را نصرت خواهد داد ، کما این که در دوران دفاع مقدس حقیقتاً این گونه بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha