شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جانشین سپاه فجر فارس

حوزه/ جانشین فرمانده لشکر ۱۹ فجر استان فارس گفت: اخیرا مقام معظم رهبری فرمودند که دفاع مقدس به ما آبرو بخشید، دشمنان، قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه را زمانی نمی پذیرفتند، اما اکنون به برکت مجاهدت ها در دفاع مقدس یک قدرت اثر گذار در جهان و منطقه هستیم و بحران های منطقه بدون حضور ایران حل شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سرهنگ قنبری امروز در جمع مردم شیراز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ره)، با اشاره به اینکه مستکبرین از قبل از هشت سال دفاع مقدس داریم به دنبال براندازی انقلاب بوده اند، اظهار داشت: رزمندگان استان فارس، قبل از انقلاب نیز برای مقابله با گروهک های ضد انقلاب عازم کردستان شده بودند.

وی افزود: در دفاع ۳۴ روزه خرمشهر، رزمندگان این مملکت دفاع کرده اند، در این ۳۴ روز ۴۱۹ نفر شهید شد که از این تعداد ۲۹ شهید برای استان فارس بود.

جانشین فرمانده لشکر ۱۹ فجر استان فارس تصریح کرد: در عملیات بیت المقدس که در پی آزادسازی خرمشهر بود، رزمندگان استان فارس علاوه بر تیپ امام سجاد(ع) در دیگر تیپ های کشور حضور فعال داشته اند.

وی با بیان اینکه رزمندگان استان فارس در بیشتر تیپ های عملیاتی حضوری فعال و تاثیر گذارداشته اند، خاطرنشان کرد: سپاه مهاباد نیز توسط رزمندگان استان فارس هدایت می شده است.

قنبری ادامه داد: رزمندگان استان فارس به تنهایی در قالب تیپ المهدی(عج) به مدت ده شبانه روز عملیاتی را در شمال غرب استان انجام دادند، دیگر عملیاتی که رزمندگان این استان انجام دادند عملیات قدس سه بوده که تعداد زیادی اسیر را از دشمن گرفتند.

وی با اشاره همه به تا یخ دفاع مقدس عنوان کرد: تاریخ دفاع مقدس با رزمندگان استان فارس چه از سپاه، بسیج و ارتش چیزی اجین شده است، جای جای مناطق درگیری با دشمن جایی نیست که رزمندگان این استان در آن دخالت نداشته باشند.

جانشین فرمانده لشکر ۱۹ فجر استان فارس به سخنان اخیر مقام معظم رهبری  پیرامون دفاع مقدس ابراز کرد: اخیرا مقام معظم رهبری فرمودند که دفاع مقدس به ما ابرو بخشید، دشمنان نیز قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه را زمانی نمی پذیرفتند اما اکنون به برکت مجاهدت ها در دفاع مقدس یک قدرت اثر گذار در جهان و منطقه هستیم، معادلات منطقه بدون حضور ایران حل شدنی نیست.

وی اعتقاد، ایمان و توکل بر خداوند، را مولفه های پیروزی بخش بر دشمنان دانست و تاکید کرد: اطاعت محض از رهبری، وحدت و یکپارچگی رمزی بود که توانستیم با آنان بر مشکلات پیروز شویم.

قنبری تصریح کرد: اکنون یکی از قدرت های موشکی در جهان هستیم و به کلیه سیستم های نظامی دست پیدا کرده ایم، اگر وحدت داشته باشیم و جهادی عمل کنیم قطعا بر مشکلات پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha