جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ برترین های چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در یزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، شب گذشته مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین های مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم که در محل امامزاده جعفر ع یزد برگزار شد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه تمام زندگی و خلق و رفتار پیامبر اکرم (ص) قرآنی بود و براساس دستورات قرآن حرکت می کردند، گفت: ما نیز باید در همه امور عمل به دستورات قرآن را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه توفیق حرکت در مسیر حق و تلاوت آیات قرآن نصیب هر شخصی نمی شود افزود: قرائت قرآن کریم ثواب و اجر بسیاری دارد و هر کس در این مسیر گام بردار ،بدون شک به درجات عالیه خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: خواندن قرآن کریم ثواب بسیاری دارد، اما مهمتر از آن عمل به آن است که هر شخص باید به خوبی آن را رعایت کند.

حجت الاسلام زارع زاده به استعدادهای بی شمار استان یزد در زمینه قرآنی اشاره و تصریح کرد: افتخار داریم که هرساله در مسابقات قرآن اوقاف میزبان فعالان قرآنی استان یزد هستیم و شهید حاج حسن دانش یکی از استعدادهای این مسابقات بود.

یادآور می شود در پایان این مراسم از برترین های رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل قرآن کریم با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

همچنین اجرای تواشیح، اجرای دکلمه توسط مائده دختر شهید حاج حسن دانش شهید فاجعه منا، پخش کلیپ از فعالیت های اداره کل اوقاف و امورخیریه و اداره قرآنی این نهاد در استان و آشنایی با دانشکده علوم قرآنی میبد از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha