پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بیمارستان معروف کودکان در لندن، نمازخانه جدیدی افتتاح کرد

حوزه/ بیمارستان بزرگ کودکان در خیابان اورموند در شهر لندن، طی مراسمی رسمی اقدام به افتتاح نمازخانه جدید و یک اتاق میان ادیانی برای بیماران و همراهان آن ها کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از muslimnews، یک بیمارستان شناخته شده کودکان در شهر لندن، اخیرا اقدام به افتتاح نمازخانه جدید و یک اتاق میان ادیانی کرد.

افتتاح نمازخانه جدید در بیمارستان بزرگ خیابان اورموند طی مراسمی با حضور اعضای بنیاد اسلامی الخیر که تامین بودجه را به عهده  داشتند انجام گرفت.

شهیب یوسف رئیس بنیاد الخیر در این باره گفت: خرسندم که توانستیم این ابتکار را مورد حمایت قرار دهیم. مردم سرتاسر جهان زمانی که نیازمند باشند به بیمارستان می آیند ولی اگر مردم به چیزی نیاز داشته باشند ما به سوی آن ها می رویم.

نیکولا گرینستد معاونت مدیر اجرایی بیمارستان ضمن قدردانی از کمک های سخاوتمندانه خیریه اسلامی برای ساخت نمازخانه و مرکز میان ادیانی گفت: نمازخانه و اتاق میان ادیانی که با کمک بنیاد الخیر موفق به ساخت آن ها شدیم، یک فضای بسیار ویژه برای آرامش، برای تفکر، نماز خواندن و برای دعا و نیایش فراهم می سازد تا خانواده های بیماران در آسیب پذیرترین لحظه هایشان به اینجا مراجعه کنند.

ادیل عبدالراب، که کودکش برای بیماری قلبی دراین بیمارستان مورد مداوا قرار می گیرد گفت: ما از وجود یک فضای روحانی در بیمارستان راضی هستیم.

وی افزود: وجود این مکان مرا قوی تر ساخت و هر بار که برای ملاقات پسرم می آیند در اینجا دعا می کنم و نمازهایم را در این مکان می خوانم. وجود اینجا به من و همسرم کمک زیادی می کند، زیرا فضایی بسیار تمیز، آرام و امن را در اینجا به دست آورده ایم و این دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داریم.

قاسم رشید احمد مدیر و بنیانگذار بنیاد الخیر نیز دراین باره گفت: بیماران در این بیمارستان به شدت به چنین مکانی نیاز داشتند. این بیمارستان کودکان به خاطر قابلیت های درمانی و استانداردهای قابل توجه شهرت جهانی دارد و نمازخانه به مزایای آن در راستای حمایت از بیماران می افزاید.

لازم به ذکر است این نمازخانه که در طبقه سوم در ساخت ساوت وود در بیمارستان واقع شده با هزینه 300 هزار یورو بودجه اهدایی خیریه اسلامی ساخته شده و کار ساخت و ساز آن بیش از 6 ماه به طول انجامیده است. نمازخانه مذکور دو فضای جداگانه برای عبادت بانوان و آقایان داشته و همچنین وضوخانه جداگانه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha