جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه برخی رسانه های داخلی، همسو با اهداف و تفکرات معاندین و ضدانقلاب و هم صدا با رسانه های بیگانگان بر طبل شایعات علیه وحدت دو ملت ایران و عراق می کوبند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در جمع طلاب واساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دشمنان در تلاش هستند که بین مسلمانان تفرقه و اختلاف انداخته و از آن بهره برداری کنند، لذا باید در برابر توطئه های شوم استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار هوشیار باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به مراسم پیاده روی اربعین حسینی پرداخت و بیان کرد: دشمنان از شرکت سیل عظیم و بی نظیر مردم در مراسم پیاده روی اربعین حسینی وحشت دارند و تلاش می کنند که بین مسلمانان دو کشور عراق و ایران جدایی بیاندازند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که ملت 80 میلیونی به خاطر برخیشایعات بی‌اساس و دروغ، اجتماع اربعین را از دست نمی دهند و امسال هم با علی رغم انواع توطئه های دشمنان و عربستان سعودی، پیاده روی اربعین باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رسانه های داخلی همسو با اهداف و تفکرات معاندین و ضدانقلاب و هم صدا با رسانه های بیگانگان بر طبل شایعات علیه وحدت دو ملت ایران و عراق می کوبند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: دستگاه  قضایی هرچه سریع تر جلوی نشر شایعات در برخی از رسانه های همسو با دشمنان را گرفته و از شایعات پراکنی و دروغ پردازی های آنان در داخل کشور جلوگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان با اشاره به اعزام مبلغین و روحانیون به مراسم بزرگ اربعین، بیان کرد: طلاب و روحانیون که در این اجتماع عظیم شرکت می کنند به شبهات و احکام شرعی زائرین بیش از پیش توجه داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha