پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین قزوین گفت: تیم رسانه ای و فرهنگی حوزه علمیه قزوین آمادگی دارد تا از فعالیت های خوب و شبانه روزی ستاد اربعین حسینی استان قزوین، فیلم های مستند تهیه و در شبکه استانی مرکز قزوین پخش کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار در نشستی با رئیس ستاد اربعین حسینی استان قزوین، گفت: سال گذشته مبلغین و روحانیون قزوین و قم در موکب های مسیر نجف به کربلای معلی و شهرهای کربلا و مسیب فعالیت های تبلیغی و فرهنگی خوب و ماندگاری داشتند. امسال نیز زمینه حضور این عزیزان در سامرا و نجف به خوبی فراهم شده است.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بیش از 40 هزار بروشور در موضوعات زیارت اربعین و همچنین 35 هزار نسخه زیارت نامه اربعین به چاپ رسیده، تا مبلغین و روحانیون حوزه علمیه قزوین در موکب ها و در میان زائرین توزیع نمایند.

دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان سال گذشته دو موکب در مسیر نجف به کربلا و همچنین در کربلا برپا کرده بود. امسال هم موکب های حوزه قزوین در شهر مسیب، سامرا و نجف افزایش  پیدا کرده و برنامه ریزی منظمی در این راستا صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: تیم رسانه ای و فرهنگی حوزه علمیه قزوین آمادگی دارد تا از فعالیت های خوب و شبانه روزی ستاد اربعین حسینی استان قزوین، فیلم های مستند تهیه و در شبکه استانی مرکز قزوین پخش کند.

حجت الاسلام افشار همچنین از پیگیری دریافت مجوز تردد تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین در شهر کربلا خبر داد و بیان کرد: سال گذشته به دلیل عدم مجوز به تصویربرداران و عکاسان حوزه علمیه قزوین، از سوی پلیس کشور عراق، مشکلاتی وجود داشت، اما امسال برای اخذ مجوز تردد در حال رایزنی با مسئولین بعثه مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha