پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قاسمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله قاسمی‌راد، از روحانیون انقلابی و مبارز قیام پانزده خرداد ۴۲ شهرستان آران و بیدگل، در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت و به فرزندش شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله قاسمی‌راد، از روحانیون انقلابی و مبارز قیام پانزده خرداد ۴۲ شهرستان آران و بیدگل، در سن ۸۰ سالگی  دارفانی را وداع گفت و  به فرزندش شهیدش پیوست.

این روحانی مبارز در قیام 15خرداد به اتفاق عده زیادی از معترضان آران و بیدگلی دستگیر شد و به زندان افتاد و بارها توسط  ساواک و ماموران ستمشاهی شکنجه و مورد بازجویی قرار گرفت.

 مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قاسمی راد از محضر اساتید بزرگی چون حضرات آیات بروجردی، امام خمینی، فاضل لنکرانی، طباطبایی، مشکینی و ستوده کسب علم کرد.

 وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در جبهه حق علیه باطل به یاری رزمندگان شتافت و در این راه پسر جوانش را تقدیم انقلاب کرد.

بر پایه این گزارش، مراسم تشییع پیکر این روحانی انقلابی، فردا یک شنبه هشتم مهرماه، ساعت ۱۶ عصر از محل هیئت علی اصغر(ع) چهارسوق آران و بیدگل به طرف حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار می شود.

مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قاسمی راد نیز دوشنبه نهم مهرماه از ساعت  16 الی 18 در مرکز هیئت علی اصغر(ع) چهارسوق آران وبیدگل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha