جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: برخی از سرمایه‌داران امروز اقتصاد کشور را از روی تعمد دچار مشکل کرده‌اند و اگر دولت نتواند بحران ایجاد شده را مدیریت کند، کارآمد نیست. بی‌تدبیری عده‌ای در اقتصاد باعث شده است برخی طلبه‌ها را مورد توهین قرار دهند

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد مقدس، مراسم بزرگداشت شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد و فرماندهان شهید دفاع مقدس صبح امروز با حضور آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در ایوان مقصوره صحن جامع گوهرشاد حرم رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران در این مراسم اظهار کرد: برخی از سرمایه‌داران امروز اقتصاد کشور را از روی تعمد دچار مشکل کرده‌اند و اگر دولت نتواند بحران ایجاد شده را مدیریت کند، کارآمد نیست. بی‌تدبیری عده‌ای در اقتصاد باعث شده است برخی طلبه‌ها را مورد توهین قرار دهند.

وی افزود: امروز تروریست‌های اقتصادی مانند منافقین در اوایل انقلاب عمل می‌کنند، اما بصیرت مسئولان و مردم نمی‌گذارد نقشه‌های آن‌ها عملی شود، شهید هاشمی نژاد یک طلبه منافق شناس و در زمینه معرفی منافقین خط‌شکن بود.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه جریان هدایت انبیای الهی در چارچوب اوامر الهی است، عنوان کرد: متأسفانه برخی افراد که لباس اهل علم بر تن دارند، التقاطی فکر می‌کنند، غرب‌گرا هستند و همراه با جامعه جهانی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌ یک از انبیای الهی زندگی راحت و بدون مبارزه‌ای نداشته اند، افزود: شهید هاشمی نژاد یکی از اهالی علم بود که به پیروی از خط انبیاء انحراف منافقین را بر همگان آشکار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تأکید کرد: رهبر جامعه اسلامی نایب امام است و کسی که تنها به آرای مردم اتکا می‌کند نمی‌داند آرای مردم به تنهایی ایجاد صلاحیت نمی‌کند و صرفاً تصویب عده‌ای واقعیت‌های موجود را تغییر نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: زمانی که طلبه‌ای را با چاقو می‌کشند این اقدام را دشمنان برای مبارزه با حکومت انجام می‌دهند. طلبه‌های بسیاری برای احیای نظام اسلامی مسیر شهادت را ادامه دادند و در حوزه شهادت رتبه اول از آن حوزه‌های علمیه است.

امام‌ جمعه موقت تهران در خاتمه بیان کرد: در حالی‌ که مردم به ‌صورت فطری به روحانیت علاقه دارند، اما عده‌ای با راه انداختن جنگ روانی قاتل را شهید و شهید را قاتل جلوه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha