سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مریم مجتهدزاده

حوزه/ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: یکی از ترفندها و توطئه های غیرانسانی دشمنان قسم خورده انقلاب بعد از هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ نرم آنان علیه اعتقادات و باورهای ایرانی ـ اسلامی مردم این کشور است، لذا حفظ وحدت و دوری از تفکرات جدایی طلبانه بهترین سلاح در مقابل این نقشه بدخواهان نظام است.

مریم مجتهدزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه ملت ایران در این 40 سال از طول انقلاب اسلامی نشان داده است که همواره حامی و پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس هر ایرانی فارغ از قومیت و مذهب، در دفاع از از میهن و انقلاب اسلامی در کنار برادران خود قرار گرفتند و همین عامل یکی از علل مهم پیروزی رزمندگان اسلام بر صدام و کشورهای مستکبر جهان شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای از بین بردن ایدئولوژی در جامعه اسلامی انجام می دهند، افزود: بی شک هرگاه ایدئولوژی از جامعه اسلامی رخت ببندد، آن زمان دشمنان به راحتی می توانند بر جامعه و افکار، عقاید و باورهای آنان مسلط شوند.

مجتهدزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه انسجام و اتحاد ملی دیواری مستحکم در برابر تهاجم فکری و جریان های التقاطی علیه نظام است، گفت: ایران نسبت به اوایل انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، زیرا تمام کشورهای قدرتمند و بزرگ دنیا می خواهند با جمهوری اسلامی ایران مذاکره داشته باشند که نشان از وحشت آنان از این انقلاب مردمی است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس اضافه کرد: یکی از ترفندها و توطئه های غیرانسانی دشمنان قسم خورده انقلاب بعد از هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ نرم آنان علیه اعتقادات و باورهای ایرانی ـ اسلامی مردم این کشور است، لذا حفظ وحدت و دوری از تفکرات جدایی طلبانه بهترین سلاح در مقابل این نقشه بدخواهان نظام است.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در کشور ساری و جاری است، هرگز آسیبی به این نظام نخواهد رسید، لذا همه ما در برابر دفاع از میهن اسلامی‌مان در مقابل دشمنان داخلی، منطقه ای و جهانی مسئولیم و نباید اجازه دهیم که آسیبی به این مملکت برسانند.

مجتهدزاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: به فرموده امام خمینی (ره) که می فرمایند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد» اگر همه ما منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ امام خامنه ای را نصب العین خود قرار دهیم بی شک هرگز دشمنان نمی توانند کوچکترین آسیبی به این مملکت و نظام برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha