جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان برای ضربه زدن به حرکت بزرگ فرهنگی و دینی اربعین، نقشه های زیادی کشیده اند و تلاش می کنند تا عراقی ها را از چشم ما بیندازند و با اقدامی تروریستی به کنسول گری ایران در بصره آسیب وارد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با مدیران و اعضای ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: دشمنان برای ضربه زدن به این حرکت بزرگ فرهنگی و دینی، نقشه های زیادی کشیده اند و تلاش می کنند تا عراقی ها را از چشم ما بیندازند و با اقدامی تروریستی به کنسول گری ایران در بصره آسیب وارد کردند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: مردم ایران و عراق از قدیم با یکدیگر دست دوستی، برادری و اخوت داده اند و در دوران دفاع مقدس نیز بعثی ها، هم با مردم عراق و هم با مردم ایران در جنگ بودند و باید هوشیار باشیم در زمین دشمنان که می خواهند به وحدت دو ملت آسیب وارد کنند، بازی نکنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: یکی از نمادهای افزایش ارادتمندی مردم به اباعبدالله الحسین(ع)، اربعین حسینی(ع) است و در همه جای عالم جدی گرفته می شود و با شکوه و عظمت مثال زدنی برگزار می شود و هر سال در حال افزایش است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: دشمنان از حضور و جمعیت باشکوه و میلیونی در مراسم اربعین حسینی به شدت در هراس و وحشت بوده و این حضور بی نظیر تیر مستقیم به دشمنان است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی باید بیش از همیشه ارتباط خود را با رسانه ها، به خصوص شبکه های مجازی در رابطه با اهداف اربعین حسینی به خوبی تبیین نمایند.

نماینده ولی فقیه در قزوین، با تاکید برلزوم تدبیر جدی دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی بر دو مسئله مهم بهداشت و امنیت، بیان کرد: آنچه که امروز برای زائرین مراسم اربعین حسینی بیش از پیش دارای اهمیت است، بهداشت فردی و امنیت بوده که باید این دو مسئله مهم مدنظر و اولویت اصلی دست اندرکاران ستاد اربعین و همچنین زائران باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین به تلاش جهادی تیم صدا و سیمای مرکز قزوین در انعکاس شایسته و مطلوب برنامه های اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: شبکه استانی در پوشش مراسم اربعین حسینی، در چند سال اخیر خوش درخشید که جای قدردانی دارد.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: در مسیر پیاده روی اربعین افرادی را می توان از پیروان مذاهب دیگر و ملیت های گوناگون مشاهده کرد و این شکوه و عظمت هر روز در حال افزایش است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha