پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون بسیجی مدارس علمیه استان قزوین در پنجشنبه هفته جاری خبرداد.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، گفت: دشمنان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در تلاش هستند که ارزش های والای انقلاب اسلامی را تخریب، لذا باید هوشیار باشیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: آمریکاییها و عوامل دیگرشان در منطقه، با طراحی روشهای مختلف و اجیرکردن عوامل داخلی در کشور سعی میکنند انقلاب اسلامی را دچار خدشه کنند، اما بسیج به عنوان یکی از نهادی انقلابی به راحتی در مقابل توطئههای آنها میایستد و آن را خنثی میکند.

وی بیان کرد:  جهت طبیعی است که استکبار جهانی با بسیج دشمن باشد و با استفاده از عوامل داخلی مرتب علیه بسیج مطالبی به دروغ ببافد و در فضای جامعه منتشر کند، تا ذهن مردم را نسبت به بسیج خراب کند، البته قطعا این هجمهها و دشمنیها علیه بسیج بلا اثر خواهد بود و این نهاد انقلابی همچنان پای کار انقلاب خواهد ماند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: نباید از ایستادگی در مقابل یزیدیان زمان از پای نشست و باید همواره با روحیه استکبارستیزی و شکست‌ناپذیر در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستاد.

وی به اجتماع بزرگ عاشورایی روحانیون و طلاب بسیجی مدارس علمیه قزوین در روز پنجشنبه هفته جاری اشاره و بیان کرد: در این تجمع بزرگ، برنامه های مختلف فرهنگی و بصیرتی برای بسیجیان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

یادآوری می شود اجتماع بزرگ عاشورایی روز پنجشنبه  ساعت هشت صبح در ورزشگاه شهید سردار آزادگان  قزوین برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha