جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید نماینده ولی فقیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از پیشرفت های فیزیکی و آماده سازی نمایشگاه کنگره ملی ۲ هزار شهید استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند از روند آماده سازی نمایشگاه کنگره ملی 2000 شهید استان بازدید کرد.

سرهنگ قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی با کمک مردم در حال برگزاری است و مردم یار همیشه در صحنه به شمار می آیند، اظهار کرد: مصاحبه با خانواده های شهدا، آماده کردن دو هزار کتاب جیبی،نوشتن 160 کتاب،برگزاری یادواره های شهدا از جمله کارهایی است که در راستای کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی انجام شده است.

وی افزود: اجلاسیه شهدای اهل سنت، که در شهریورماه برگزار شد و همچنین اجلاسیه نیروهای مسلح، اجلاسیه ایثارگران، اجلاسیه بانوان، اجلاسیه طلاب دانشجویان و اساتید، و همچنین اجلاسیه شهدای دانش آموزی و فرهنگیان از جمله برنامه های کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی به شمار می رود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 50 درصد توان سپاه درگیر کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی است و همچنین تعداد 228 گروه جهادی در حال فعالیت برای این کنگره هستند.

سردار قاسمی عنوان کرد: نقاشی دیواری، تپه نویسی، آماده کردن تندیس شهدا، جشنوار فیلم کوتاه و تولید 300 برنامه رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه ها در راستای کنگره 2000 شهید استان است.

وی با بیان اینکه کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی برای اولین بار در استان برگزار می شود، بیان کرد: این کنگره ملی است و برنامه های آن نیز ملی به حساب می آید. 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فالزه IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    0 0
    بد نیست فقط میتوانم عکس غار اورا داشته باشم چون میخواهیم برویم انجا