جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حقیقت نژاد

حوزه/ مدیر موسسه امیر بیان اصفهان از ثبت نام ۲۰۰ طلبه در دوره پنجم آموزشی این موسسه خبر داد.

حجت الاسلام محمد امین حقیقت نژاد در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با تشریح دوره های برگزارشده موسسه خطبابه امیر بیان در تابستان، اظهار کرد: در تابستان سال جاری سه دوره در موسسه امیر بیان برگزار شد که بیش از ۱۵۰ نفر در آن شرکت کردند و با مبانی تخصصی سخنرانی و تبلیغ آشنا شدند.

وی تصریح کرد: یک دوره به نام «مجمع خطبا» افرادی بودند که پیش از این دوره های آموزشی امیر بیان را گذرانده بودند و برای تکمیل آموزش و ارتقا سطح کیفی خود در این دوره شرکت کردند.

مدیر موسسه امیر بیان اصفهان  افزود: دوره دومی که در تابستان برگزار شد، مربوط به دوره چهارم موسسه امیر بیان است که موضوعات اقناء اندیشه و پرورش احساس و رفتاری را گذراندند که به صورت مداوم طی دو هفته برای طلاب برگزار شد.

وی عنوان کرد: دوره سوم دوره تخصصی روایت گری بود که ویژه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان بود و اساتیدی چون سردار آراسته، امرای ارتش و فرماندهان دفاع مقدس و حجت الاسلام ماندگاری  در تابستان برگزار شد.

حجت الاسلام حقیقت نژاد ابراز کرد: پیش از ماه محرم، ۷۰ نفر از طلابی  که در دوره های  تخصصی  شرکت کرده بودند به مناطق محروم  اعزام شدند تا بتوانند آموخته های خود را نیز به دیگران منتقل کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام دوره پنجم موسسه امیر بیان در شهریور ماه شروع شده، افزود: بیش از ۲۰۰ نفر در این دوره ثبت نام کرده اند که در مهر ماه آموزش دوره نیز شروع می شود.

وی ابراز داشت: امروز مراسم افتتاحیه با حضور حجت الاسلام سرلک در مسجد المهدی واقع در خیابان مسجد سید برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha