جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حسن حسن زاده - سپاه سمنان

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه تفکر بسیجی وار،انقلاب اسلامی را بیمه می کند، گفت: صدور تفکر بسیجی عامل بیداری مردم در کشورهای اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سردار حسن حسن‌زاده، در جمع سنگرسازان بی‌سنگر استان سمنان، اظهارداشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و در رأس آن آمریکا زخم‌خورده دفاع مقدس هستند و آنها دفاع مقدس را مبنای تمام شکست‌های خود می‌دانند.

وی با یادآوری فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر صادر کردن انقلاب به دنیا گفت: آنچه در یمن اتفاق افتاده نشان دهنده این است که فرهنگ دفاع مقدس از مرزهای کشور عبور کرده است؛ وجود انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و غیره نشان دهنده این است که فرمایش امام خمینی(ره) محقق شده و امروز ملت‌های آزاده دنیا با تأسی از انقلاب اسلامی ایران در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با اشاره به شکل‌گیری بسیج مردمی در کشورهای اسلامی منطقه خاطرنشان کرد: این بسیج مردمی برگرفته از قیام عاشورا و دفاع مقدس است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه عاشورای حسینی(ع) و قیام امام خمینی(ره) و همچنین دفاع مقدس نقاط مشترک و مشابهی دارند افزود: تمام آنچه به‌عنوان ارزش و مؤلفه برتر و پیروزی و اثرگذار در روز عاشورا مطرح بود همه این مؤلفه‌ها نیز در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی شد و به این سبب است که هر روز شاهد مانایی روزافزون فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

وی با ابراز اینکه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را در امتداد نهضت امام حسین(ع) دانسته، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک صحنه عاشورایی دارد و دفاع مقدس تبلور عاشورایی انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با اظهار اینکه «امروز کشور ما در یک جنگ اقتصادی به‌سر می‌برد» تأکید کرد: امروز باید با حفظ وحدت و انسجام ملی به جنگ اقتصادی با دشمن برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha