پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیرود

حوزه/ با وجود هجمه های فرهنگی دشمنان، طلاب باید با تجهیز خود به ابزار، امکانات و علوم و فناوری روز دنیا، از اصول و ارزش های دینی و اعتقادی دفاع نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، زهرا هدایتی همت، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) در همایش «طلیعه حضور» طلاب جدید این مدرسه که در بارگاه امامزاده آقا سید حسین(ع) شیرود برگزار شد، ضمن خیر مقدم به طلاب جدیدالورد اظهار کرد: حوزه علمیه  یادآور مجاهدت های طاقت فرسا و تلاش های خستگی ناپذیر مراجع عظیم الشان، عالمان پارسا، مجاهدان میدان های علم و اخلاق و شیران بیشه های دفاع از مرزهای اعتقادی و معارف اسلامی و حقوق مستضعفان است.

وی ادامه داد: امروز  طلاب به عنوان وارثان انبیاء الهی و علمای دین، با وجود این هجمه های فرهنگی، شبهات دینی و اعتقادی، دین گریزی و تجمل گرایی و تیلیغات سوء و گسترده دشمنان، باید در کنار تحصیل خود را مجهز به ابزار و امکانات روز کرده و دفاع از اصول و ارزش های دینی و اعتقادی نمایند.

حوزه علمیه بهترین رسانه در تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی(س) است

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیرود تنکابن اظهار کرد: ما در این مکان مقدس و در جوار مزار شهدای گمنام با یکدیگر پیمان می بندیم که همچون حضرت زینب(س) قافله سالار کربلا، در سخت ترین شرایط و حوادث زندگی تسلیم فرمان ولایت و همانند شهدا حافظ خیمه اسلام و گفتمان انقلاب بوده و با حفظ حیا و عفاف خویش در سطح اجتماع بهترین رسانه در تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) باشند.

لازم به ذکر است، در این همایش برنامه های قرائت قرآن و زیارت عاشورا، زیارت آقا سید حسین (ع)، ختم صلوات و هدیه آن به شهدا و امام شهدا، اهدا ء بسته های فرهنگی، زیارت قبور شهدا علی الخصوص شهدای گمنام و معرفی سیره شهدا اجرا گردید.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha