پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از ایستگاه های آتشنشانی

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن روز آتشنشان بامداد یکشنبه نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، از چهار ایستگاه آتش نشانی شهر بوشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، به مناسبت فرا رسیدن روز آتشنشان بامداد یکشنبه حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر از چهار ایستگاه آتش نشانی شهر بوشهر بازدید کرد.
 
در این بازدیدها حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری از تجهیزات این ایستگاه‌ها بازدید و از نزدیک به سخنان، مشکلات و کمبود های پرسنل آتش نشانی گوش فرا داد.
 
در این بازدیدهای شبانه که تا ساعت 2 و نیم بامداد به طول انجامید، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اعطای هدیه نقدی و شاخه گل از زحمات پرسنل خدوم آتش نشانی و خانواده های آنها تقدیر و تشکر به عمل آورده و بیان داشت: آتش نشانی مایه امید، آسایش و نجات مردم است. 
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر شغل امدادگری و آتش نشانی را جهاد و ایثارگری دانست و ابراز داشت: آتشنشانان جان برکفان امروز ما هستند و جان خود را برای نجات هم نوعان خود در طبق اخلاص می گذارند.
 
حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری از تلاش ها و زحمات بی شائبه این قشر از جامعه تقدیر کرد و گفت: این شغلی که انتخاب کردید نوعی عبادت است و پاداش اخروی ویژه ای دارد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha