جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امید

حوزه/معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه از بهترین راههای مبارزه با آمریکا است .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، سرهنگ علی فرخنده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ضلع اصلی پیروزی انقلاب اسلامی مردم هستند که نباید نقش آنان نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: در 40 سالگی انقلاب باید همه جریانات سیاسی در بحث تبیین دستاوردهای انقلاب در استان‌های مختلف هم‌افزایی کنند و در عمل یک حرف واحد بزنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی رمز بالندگی انقلاب را وحدت در سایه آرمان‌ها و ارزش‌های نظام دانست و تصریح کرد: در ادامه مسیر رو به توسعه انقلاب آحاد ملت و گروه‌های سیاسی نقش آفرین هستند.

سرهنگ فرخنده با  اشاره به تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 21 مهرماه چند استاد مطرح کشوری از جمله سردار نقدی را دعوت کردیم که در یک کارگاه صحبت کنند.

وی افزود: در این کارگاه به بیان مطالب علمی در بحث 40 سالگی انقلاب پرداخته می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بااشاره به اینکه ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه بهترین راه مبارزه با آمریکا است تاکید کرد: ظرفیت‌های خراسان جنوبی باید معرفی شود و مقایسه مباحث انقلاب از زمان رژیم پهلوی تاکنون، فساد پادشاهان در دوران پهلوی، عدم وجود استقلال و عزت ملی قبل از انقلاب برای جوانان تبیین شود.

دستاوردهای انقلاب در قالب هنر به نسل جوان معرفی شود

حجت الاسلام عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: برجسته کردن امر ایثار و شهادت از بزرگ ترین اهداف بنیاد شهید است.

وی، روحیه ایثار و شهادت را لازمه بقای انقلاب دانست و افزود:  همه مردم باید بدانند ایثار و شهادت بقای انقلاب را تضمین و موسس انقلاب اسلامی بوده است که می توان با فعالیت ها و برنامه هایی که داریم نقش ایثار و شهادت را بیش از پیش پررنگ کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات دهی به ایثارگران حتما باید جایگاه و شان ایثارگران حفظ شود، خاطرنشان کرد: هنر یکی از ظرفیت های مهمی است که باعث پایداری انقلاب شده لذا باید دستاوردهای انقلاب را در قالب هنر برای نسل جوان معرفی کنیم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha