جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه توان برقراری ثبات در بازار با تکیه بر نیروهای متعهد و متخصص ممکن است، گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب با مدیریت جهادی پیروز جنگ اقتصادی خواهیم بود.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به کلام امام علي(ع) که فرمودند: چهار چيز باعث شکست دولت ها مي شود: ضايع کردن اصول (مسائل مهم) و سرگرم شدن به فروع(امور کم اهمیت) و به کار گماردن آدم هاي پست و کنار گذاردن انسان هاي فاضل، گفت: پس از گذشت حدود 4 دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی نباید مردم ما از تلاطم و بی ثباتی قیمتها در رنج باشند.

وی در ادامه بابیان فرمود حضرت امام(ره) که فرمودند: من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند، ادامه داد: باید قدردان مردم باشیم که در تمامی صحنه های دفاع از نظام اسلامی با همه نارسایی ها و بی تدبیری ها پای انقلاب ایستاده اند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به پشتیبانی دنیای کفر از صدام در دفاع مقدس برای شکست ارداه ملت ایران، اظهار کرد: مردم، دوران دفاع در مقابله با دشمنان دین خدا، ثابت کردند که در تحریم، فرزند رمضان و  در جنگ فرزند عاشورا هستند.

وی با اشاره به اینکه توان برقراری ثبات در بازار با تکیه بر نیروهای متعهد و متخصص ممکن است، افزود: در آستانه 40سالگی انقلاب با مدیریت جهادی، امنیت اقتصادی را به مردم برگردانیم.  

حجت الاسلام  سلیمانی با بیان اینکه نباید مقهور جنگ روانی و هیاهوی رسانه ای دشمن درکنار جنگ اقتصادی شد، گفت: تحریم دشمن برای ما تازگی ندارد، اما با تبلیغات روانی، در صدد بدبین کردن مردم و نا اُمید نمودن صاحبان اصلی انقلاب از آینده ای درخشان می باشد.

وی در پایان با توجه به کمبودها در دوران دفاع مقدس در برابر توانمندی های نظامی، پزشکی، نانو، پتروشیمی و... ، ابراز داشت: مسئولین به جای دلبستن به خارج از کشور به استعداد داخلی و توانمندی و خلاقیت بومی تکیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha