شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار بیان مشکلات و مطالبات مردم توسط رسانه ملی شد تا دشمنان کشور نتوانند از این مشکلات سوءاستفاده و یا به نفع خود روایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز، در دیدار مدیرکل و معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی صدا و سیما را مَحرم و رازدار انقلاب اسلامی و مردم دانست و از تلاش های این مرکز در آذربایجان شرقی در پوشش گسترده عزاداری های محرم تقدیر کرد.

وی بر ضرورت ساماندهی هیئت های مذهبی شد و گفت: باید به حضور پرشور جوانان در عزاداری ها به صورت گسترده پرداخت و دلایل آن را تحلیل کرد، زیرا روند گسترش عزاداری ها در زمانی اتفاق افتاد که مردم در فشار اقتصادی و گرانی هستند اما حتی سفره های احسان و نذری هم زیاد تر از سال های قبل بود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید قدر جوانان را دانست چرا که جوانان متعهد، کشور را از بحران ها نجات می دهند، ادامه داد: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امسال در مناطق مختلف جهان چشمگیر بود و با وجود محدودیت ها پدیده ای نو از قلب اروپا تا غرب و شرق آسیا محسوب می شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین با اشاره به نابسامانی اقتصادی در کشور تصریح کرد: رسانه ملی باید مشکلات و مطالبات مردم را بیان کند تا دشمنان کشور نتوانند از این مشکلات سوءاستفاده و یا به نفع خود روایت کنند.

انکعاس عزاداری 250 هیئات مذهبی تبریز از شبکه استانی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: همترین دستاورد عملکرد این مرکز در ماه محرم، افزایش جذب مخاطب بود که تا حد مطلوبی برآورده شده است.

صفری افزود: عزاداری 250 هیئات مذهبی استان در ایام محرم از شبکه استانی پخش شد و همه بخش های خبر، سیما ، صدا ، برون مرزی و فضای مجازی دست به دست هم دادند تا عظمت عزاداری سید و سالار شهیدان را به جهان مخابره کنند.

وی خاطرنشان کرد: عزاداری 5 شهرستان به صورت مستقیم از شبکه سهند و عزاداری های 14 شهرستان هم از طریق ارتباط اینترنتی به صورت همزمان هم از شبکه استانی و هم سراسری پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha