پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شاخصه‎های «نهضت حسینی و جامعه مهدوی» در رواق حضرت زهرا(س) تبیین می‎شود

حوزه/معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه سوم محرم در ویژه برنامه‎های سخنرانی و عزاداری بانوان در رواق حضرت زهرا(س) شاخصه‎های «نهضت حسینی و جامعه مهدوي» تبیین می‎شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهدمقدس،حجت‌الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، عنوان کرد: در ایامه دهه سوم محرم در رواق‎های دارالحکمه، حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه بیش از 70 جلسه سخنرانی و بیان احکام ویژه بانوان به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عموم برنامه‌های ویژه خواهران در رواق دارالحکمه و حضرت زهرا(س) قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء و ظهر و عصر برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه سلسله جلسات بیان احکام توسط کارشناسان احکام شرعی قبل از هر برنامه سخنرانی تشکیل می‌شود، عنوان کرد: «شاخصه‌های نهضت حسینی و جامعه مهدوی»، «ملاک‌های اصلاح جامعه از منظر قرآن کریم و اهل بیت(ع)» و «عفت و حجاب زنان عاشورائی» از موضوعاتی است که در محافل سخنرانی و عزاداری حرم رضوی ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) مورد تبیین قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برپایی برنامه‌های عزاداری ویژه خواهران در رواق‌های حضرت زهرا(س)، دارالحکمه و حضرت معصومه(س) جلسات جوانه‌های معرفت ویژه کودکان نیز برگزار می‌شود تا بانوان به آسودگی خاطر از برنامه‌های سخنرانی و عزاداری بهرمند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha