پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد امام تهران وارد فهرست فوق العاده ترین آثار معماری کتاب گردشگری شد

حوزه/ نشست علمی «گردشگری و انسانی دینی معاصر» روز سه شنبه هفته جاری با حضور اندیشمندان و شخصیت های علمی در شهر مقدس قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در نشست علمی «گردشگری و انسانی دینی معاصر» که به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و مرکز دین پژوهی معاصر ترتیب یافته، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری و دکتر سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ تهران سخنرانی خواهند کرد.

دکتر محمد حسین ایمانی دبیر کارگروه فرهنگ، هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر جهانیان رئیس دانشکده گردشگری جهاد دانشگاهی و خانم دکتر مهدیه شهرابی فراهانی دبیر کمیته علمی کنفرانس از دیگر سخنرانان این نشست علمی هستند.

لازم به ذکر است: این نشست علمی روز سه شنبه هفته جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲صبح در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، واقع در میدان شهدا برگزار خواهد شد.

سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری و معنویت با حضور استادان و متخصصان بین‌المللی، دانشجویان و مراکز علمی، سازمان‌ها و نهادهای علمی و اجرایی ۲۶ مهر ماه امسال(مورخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) در قم برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با محوریت «معنویت، راهی برای تحقق گردشگری پایدار» و موضوعاتی چون مبانی فلسفی و تعالی انسان در گردشگری، مبانی روانشناسی و سلامت معنوی در گردشگری، مبانی جامعه شناسی و تعامل اجتماعی در گردشگری، مبانی زیبایی‌شناسی فرهنگ، هنر و معماری در گردشگری و مبانی برنامه‌ریزی، اقتصاد و مدیریت در گردشگری با رویکرد معنوی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha