جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابوالقاسمی

مدیر شبکه سراسری رادیو قرآن گفت: روحانیت باید نیازمندی به قرآن را در مردم احیاء کنند و مردم متاثر از این فعالیت، باورشان شودکه نبود قرآن در زندگی خطرناک است.

احمد ابوالقاسمی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در خمینی شهر  اظهار کرد: خوشحالم که طلبه ها در جلسات قرائت شرکت می کنند و این نقطه روشنی است که می توان به آن امیدواربود.

مدیر شبکه سراسری رادیو قرآن ادامه داد: چه اشکالی دارد که یک روحانی قرآن را باصدای خوش تلاوت کند؟ روحانیون جوان با شرکت در کرسی های قرائت قرآن می توانند تبلیغ کننده قرآن واسلام باشند.

وی افزود: وقتی یک روحانی با لباس روحانی صدای زیبایی نیز داشته باشد، در جذب افراد به اسلام و دیانت بهتر اقدام می کند، هم چنین استفاده از احادیث به خصوص با محوریت قرآن در منبرها بسیار اثر گذار است.

ابوالقاسمی با بیان این موضوع که همیشه سخنرانی هایی که با محوریت قرآن است اثر گذارتر است ادامه داد: روحانیون می توانند با خوش رویی خود و بهره مندی از صدای زیبایی برائت قرآن نوجوان را هم به قرآن جذب کرده هم وجهه روحانیت را  در نظر مردم ارتقا بخشند.

وی خاطر نشان کرد : اگر کسی جهان بینی کاملی داشته باشدبه این آیه مبارکه لِكَيْلَا تَأْسَوْا عَلَىٰ مَا فَاتَكُمْ وَلَا تَفْرَحُوا بِمَا آتَاكُمْ  عمل می کند.

مدیر شبکه سراسری رادیو قرآن تصریح کرد: کسی که دنیا را خوب ببیند با این لرزش ها تکان نمی خورد و هر مشکلی پیش بیاید نقمت نمی داند و از داشتن نعمت ها خوشحال نیست که با از دست دادن آنها ناراحت وغمگین شود و این اتفاقات خردوکلان برآنها اثر نگذارد.

ابوالقاسمی در پایان متذکر شد: روحانیت باید نیازمندی به قرآن را در مردم احیاء کنند و مردم متاثر  از این فعالیت، باورشان شودکه نبود قرآن در زندگی خطرناک است و ممکن است دین آنها را بگیرد
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha