جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار قاسمی

حوزه/فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به پراکندگی وسیع یادواره های شهدا در نقاط مختلف استان بیان داشت: در نقطه صفر مرزی و مرز «ماهیرود» و نیز در دل کویر هم یادواره شهدا برگزار شده است و حضور مسئولین را بصورت جدی دیده ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در نشست ارائه گزارش عوامل اجرایی کنگره ملی 2 هزار شهید استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: 429 یادواره درحال برگزاری است که برای هیچکدام از شهرستان ها تکراری نیست.

وی افزود: اعضای دبیرخانه کنگره بیش از 70 درصد این یادواره ها را شرکت کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به پراکندگی وسیع این یادواره ها در نقاط مختلف استان، بیان داشت: در نقطه صفر مرزی و «ماهیرود» و نیز در دل کویر هم برگزار شده است و حضور مسئولین را بصورت جدی دیده ایم.

قاسمی متذکر شد: در برنامه ریزی ها تاکید بر خدمات رسانی به نام هر شهید شده است و بیشترین کار در موضوع رسانه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 3 ماه است گروه های هنری متعدد درحال برگزاری برنامه ها هستند گفت: جلسات متعدد برگزار می شود که هدف گذاری این است که موضوعات به متن جامعه برسد نه اینکه فقط برای خواص و قشری خاص از جامعه باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: تمام مسئولین استانی پای کار آمده اند و در کنار بیشتر یادواره ها نمایشگاه برگزار شده است.

قاسمی با بیان اینکه در ابتدا چاپ 85 کتاب برنامه ریزی شده بود گفت: اکنون 147 کتاب تا زمان اجلاس آماده خواهد شد.

وی عنوان کرد: 3 یادواره با استقبال مردم در شهرستان طبس، بشرویه و بسیج طلاب تبدیل به اجلاسیه شد و بسیار گسترده تر از حد انتظار برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در گروه های رسانه ای و هنری فیلم و سرود و انیمیشن تولید شده است و همه درحال کار هستند.

قاسمی با اشاره به اینکه در برخی از کمیته ها و فعالیت ها عقب هستیم، بیان داشت: برای صرفه جویی و کم کردن هزینه ها، از شهرهای استان حداقل جمعیت را دعوت می کنیم.

وی اعلام کرد: سه اجلاسیه دانشجویان و اساتید، فرهنگیان و نیروهای مسلح در روزهای 20، 21 و 24 مهر برگزار می شود و از 16 آذر تا 20 آذر برنامه های نهایی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سه اجلاسیه پایانی در روزهای 17 و 18 و 20 آذر ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha