پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسطامی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام از برگزاری اولین دوره آموزش مجازی تربیت استاد پژوهشگر ویژه اساتید حوزه استان از امروز دوشنبه ۹ مهرماه خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر بسطامی معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، گفت: برگزاری اولین دوره آموزش مجازی تربیت استاد پژوهشگر ویژه اساتید حوزه علمیه استان ایلام  از امروز دوشنبه ۹ مهر برای اساتید استان آغاز گردید و مدت زمان این دوره دو ماهه خواهد بود که اساتید ۴۹ جلسه آموزشی را در این مدت به صورت مجازی خواهند گذراند.

وی با اشاره به این که از ویژگی های آموزش مجازی  می‌توان به صرفه جویی در هزینه ها، استفاده از اساتید مجرب و باسابقه، همخوانی سرفصل ها با نیاز طلبه اشاره کرد، ادامه داد: از دیگر ویژگی های این روش آموزشی، تهیه بسته های اسکورم است که در آن فیلم تدوین شده به صورت اسلاید نمایش داده می‌شود و نکات مهم درس را در بر دارد

معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام اضافه کرد: متن درسی برای هر جلسه تولید و به همراه فیلم و صوت در سایت آموزش‌های غیر‌حضوری بارگذاری می شود و همچنین زمان جلسات حداکثر۱۰ دقیقه با رعایت استاندارد های نوین آموزشی است.

حجت الاسلام بسطامی در پایان خاطر نشان کرد: این طرح  با مشارکت معاونت پژوهش حوزه های علمیه و مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha