سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
زهرا واحدی

حوزه/ مسئول واحد خواهران حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره تربیت مربی عفاف و حجاب ویژه طلاب خواهر در مدرسه علمیه الزهرا (س) بجنورد خبر داد.

زهرا واحدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی ویژه عفاف و حجاب در حوزه علمیه خراسان شمالی، اظهار کرد: این دوره 10 روزه ویژه طلاب خواهر در مدرسه علمیه الزهرا(س) بجنورد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور بیش از 20 استاد حوزه علمیه و مبلغه در این دوره آموزشی، افزود: دوره تربیت مربی ویژه عفاف و حجاب به‌منظور ارائه آموزش‌های تخصصی عفاف و حجاب به مبلغان و تربیت نیروهای متخصص در این زمینه برنامه‌ریزی و اجرا شد.

خانم واحدی با بیان اینکه مطالب این دوره آموزشی از سوی حجت‌الاسلام یزدانی ارائه می‌شد، تصریح کرد: دوره تربیت مربی ویژه عفاف و حجاب از بیست و چهارم شهریورماه آغاز شد و به مدت 10 روز طی 20 ساعت آموزشی برگزار شد.

گفتنی است، در سال تحصیلی جدید درمجموع حدود دو هزار و 600 طلبه در 16 مدرسه علمیه شامل شش مدرسه علمیه خواهران و 10 مدرسه علمیه برادران استان تحصیل می‌کنند که از این تعداد حدود هزار و 700 نفر برادر بوده و مابقی طلاب خواهر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha