سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مروج الشریعه

حوزه/استاندار خراسان جنوبی گفت: کنگره شهدا امری مهم است چون انسجام ملی و همبستگی همه اقشار مختلف جامعه را زیر پرچم جمهوری اسلامی محقق می‌کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، محمدمهدی مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی، صبح امروز در جلسه ارائه گزارش عوامل اجرایی کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی اظهار داشت: ورود در باب شهید و شهادت، ادب، معرفت و دانش خاص می‌خواهد و از شما درخواست داریم به همین شدت و قدرت این کار را ادامه دهید تا به سرانجام برسد

وی افزود: در این بازده زمانی میانگین 60 درصدی کار اصلی به انجام رسیده اما یک یا علی دیگر کار را تمام می‌کند و مسئولان کمیته‌ها در کنار همه وظایف، به این مسئله با نگاه ویژه‌تری بپردازند تا به سرانجام برسد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جدیت مسئولان جهت اجرای کنگره ی 2 هزار شهید خراسان جنوبی تصریح کرد: اینکه کار برای کنگره ملی 2 هزار شهید در استان تاکنون به اینجا رسیده، از برکات وجود خود شهدا است و نگاه عمیقی که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی داشته و به فعلیت رساندند و با جدیت وارد کار شدند، انسجامی که در استان به وجود آمده از برکات شهدا است.

مروج‌الشریعه ادامه داد: در شرایط فعلی که کشور نیازمند تقویت بنیان‌هایی فکری در اقشار مختلف جامعه است کنگره شهدا، یاد شهدا است و انسجام جامعه را تقویت می‌کند و وحدت جامعه را تحکیم می‌بخشد. کنگره شهدا امری مهم است چون انسجام ملی و همبستگی همه اقشار مختلف را زیر علم جمهوری اسلامی و رهبری تحکیم می‌بخشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند انسجام ما را خدشه دار کند و باید با قوت با نکوداشت یاد شهدا این توطئه‌ها را خنثی کنیم و اگر ما از این فرصت‌ها استفاده نکنیم دیگران استفاده می‌کنند

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha