جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: خنده جهان علیه ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل نوید آغاز حرکت جدیدی را علیه استکبار می‌دهد، به‌گونه‌ای که رئیس‌جمهور آمریکا را از حرف زدن باز داشت و او را برای لحظاتی مات و مبهوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد، با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی ما ادامه قیام حسینی در برابر مستکبران است، اظهار کرد: وقتی آنچه امروز در سراسر عالم می‌بینیم را با حوادثی که در مکتب حسینی مطالعه کرده‌ایم تطبیق می‌دهیم می‌بینیم در عصر حاضر هم نبرد بین حق و باطل در جریان است.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی ما به تأسی از مکتب عاشورا با طواغیت عالم پنجه در پنجه انداخت، افزود: اگر امروز تحت تحریم و فشار هستیم همه این‌ها پشت‌صحنه‌ای دارد که گویا جبهه مقاومت و طرفداران ارزش‌های الهی توانسته‌اند ولوله‌ای در عالم به پا کنند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی خاطرنشان کرد: امروز مدافعان حریم و حرم توانسته‌اند به لانه زنبوری که نیش آن تمام مستضعفان عالم در یمن، بحرین، میانمار و حتی اروپا را آزار می‌داد برسند و آن را مورد شعاع تأثیرگذاری خود قرار دهند.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: ازاین‌رو آمریکا و اسرائیل و جبهه استکبار هر روز در اتاق‌های فکر خود علیه ایران و تشیع کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: اسرائیل در افق 2030 برای سال‌های آینده نقشه‌ها کشیده و بر اساس برنامه قرار است علیه جبهه مقاومت نیم تریلیون دلار هزینه کرده و کاری کنند که جبهه مقاومت گسترده‌تر نشود.

حجت‌الاسلام سالاری مکی اظهار کرد: از این سو ما باید تلاش کنیم جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی که نوک پیکان و نماد تلاقی با طواغیت عالم است را حفظ و تقویت کنیم.

وی در ادامه افزود: خنده جهان علیه ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل نوید آغاز حرکت جدیدی علیه استکبار می‌دهد، به‌گونه‌ای که رئیس‌جمهور آمریکا را از حرف زدن باز داشت و او را برای لحظاتی مات و مبهوت کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در خاتمه با تأکید بر رسالت مردم و مسئولان در این زمینه، گفت: در چنین شرایطی همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند خدمت به مردم مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha