سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مادر شهیدان نوربخش

حوزه/ کارشناس مذهبی با اشاره به جایگاه مادران شهدا گفت: برای مادران شهدا و این صابران در برابر مصائبی که کشیده‌اند، خداوند جایگاه والایی را در آخرت قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری  حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدهادی شهاب در مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان محمدحسن و محمدهادی نوربخش، اظهار داشت: برخی افراد در هر شرایطی از نعمت‌هایی که خداوند در اختیار آنان قرار داده به‌جای استفاده کفران داشته‌هایشان را می‌کنند.

وی افزود: کسانی سعی و تلاششان دیده می‌شود که خود را بدهکار خداوند بدانند. وقتی انسان احساس کند که اگر همه‌ی عمر خودش را وقف خدا کند موفق می‌شود، آن موقع است که ثمره و نتیجه‌اش را خواهد دید.

حجت‌الاسلام شهاب بابیان اینکه انسان باید باخدا معامله کند خاطرنشان کرد: انسان باید در کارها به‌جای اینکه با بنده خدا معامله کند باخدای خود و برای رسیدن به او معامله کند.

وی ادامه داد: خداوند به انسان ثبات قدم می‌دهد، وقتی‌که انسان در برابر خدا خاضع است خداوند نیز به او توجه بیشتری خواهد داشت.

این کارشناس مذهبی با اشاره ویژگی‌های مادر شهیدان نوربخش گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این مادر شهید، صبر در زمان شهادت فرزندانش و تحمل رنج سال‌ها ایثار بود.

وی با بیان اینکه ما انسان‌ها از خودمان چیزی نداریم هر چه داریم از خداست و همه‌چیز به‌سوی او برمی‌گردد، گفت: همه‌ ظهورات دنیا نابود می‌شود و ما همه به‌سوی خدای منان برمی‌گردیم.

حجت الاسلام شهاب با اشاره به جایگاه مادران شهدا تصریح کرد: مادران شهدا و این صابران در برابر مصائبی که کشیده‌اند، خداوند جایگاه والایی را در آخرت قرار داده است.

وی در پایان تکریم خانواده های شهدا ضروری خواند و گفت: خصوصیت دیگر این مادر بی‌ریا بودن و صداقتشان بوده است و انسان بدون صدق نمی‌تواند راهی برای جستن خداوند پیدا کند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha