جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار عبداله پور

حوزه/ فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا منبع اتصال قدرت الهی و علت شکست ناپذیری جمهوری اسلامی هستند گفت: در روز ۱۲ مهر، بسیجیان گیلان با برگزاری همایشی باحضور ۲۰ هزار نفر در استادیوم عضدی، قدرت و توانمندی بسیج را به رخ می کشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از رشت، سردار محمدعبدالله پور با اعلام این خبر، به فشار و توطئه همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: باوجود بیشترین دشمنی‌ها، همچنان انقلاب اسلامی پابرجاست.

وی با بیان اینکه قدرت آمریکا در علم و تکنولوژی این کشور است، افزود: بودجه نظامی آمریکا ۷۷۶ میلیارد دلار است که اگر با بودجه جاری کشور مقایسه کنیم، هزینه جاری ۲۰ تا ۳۰ سال کشور ماست و همچنین اگر تمام کشورهای قدرتمند جمع شوند، قدرت آمریکا را ندارند، ولی همه این‌ها باهم، حریف ما نیستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قدرت عربستانی‌ها در پول نفت است گفت: آل سعود می‌توانند حرف خود را به دبیر کل سازمان ملل تحمیل کنند تا اسمشان را در لیست کشورهای حامی تروریست نباشد و از طرف دیگر قدرت چینی‌ها نیز در جمعیت و جغرافیاست.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه ما قدرتی داریم که کسی حریف ما نیست بیان کرد: به‌صراحت می‌گویم که تمام دنیا می‌خواست بشار اسد برود، ولی ما با از بین بردن دشمنانِ خود نگذاشتیم که او برود و اگر تمام قدرت امریکا و دنباله‌هایش جمع می‌شدند نمی‌توانستند داعش را از بین ببرند ولی ما داعش را با خاک یکسان کردیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند شما نمی‌توانید مقام و قدرت شهید را درک کنید تصریح کرد: قدرت شهید مانند قدرت قطره‌ای است که به اقیانوس متصل شده است و خدا می‌فرماید، به‌محض شهادت یک انسان، وی به قدرت الهی متصل می‌شود و قدرت «کن‌فیکونی» پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه داغ جوان بسیار سنگین و سوزناک است بیان کرد: چه اتفاقی می‌افتاد که والدین شهدا، بالای سر پیکر شهیدشان باقدرت از ادامه آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی صحبت می‌کردند.

وی با بیان اینکه قدرت شهدا به والدین آن‌ها توان می‌داد تا محکم در مسیر انقلاب اسلامی بمانند افزود: تا زمانی که در مسیر شهدا هستیم کسی نمی‌تواند ما را شکست دهد.

عبدالله پور با اشاره به اینکه خدا می‌گوید دیه و خون‌بهای شهید با من است و خدا غیرتمند است بیان کرد: من سوگند می‌خورم، کسی نمی‌تواند ما را شکست دهد اما این امر، شرط دارد؛ اول اینکه در کار برای شهدا، کسی برای خود اسم‌ورسمی به پا نکند و دوم کسی خسته نشود و پایدار باشد.

وی شهدا را منبع اتصال قدرت الهی و علت شکست‌ناپذیری جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر استقامت کنیم، پیروزی ما قطعی است و استقامت ما ماندن در مسیر شهداست و دلیل اینکه جمهوری اسلامی شکست نمی‌خورد، وصل شدن به قدرت شهداست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امکان دارد فردی خیلی کار کند ولی عاقبت‌به‌خیر نشود خاطرنشان کرد: زبیر از سر آل الله و محل دفن پیکر حضرت زهرا خبر داشت ولی عاقبت‌به‌خیر نشد.

عبدالله پور از همایش ۲۰ هزارنفری اقشار مختلف بسیج گیلان در ۱۲ مهرماه خبر داد و افزود: در ادامه رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله دو که از ۹ شهریور، شروع‌شده بود، بسیجیان در روز ۱۲ مهرماه، پنج‌شنبه همین هفته، ساعت ۱۰ صبح، با برگزاری این اجتماع عظیم در استادیوم عضدی رشت، یک‌بار دیگر بخشی از توانمندی‌های بسیج را به رخ دوستان و دشمنان می‌کشانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha