پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین گلمیرزاده

حوزه/ حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به شایعه ی وام های بلاعوض برای تکیه های کنار خیابان و ایستگاه های صلواتی ازاداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: این مسئله کذب محض است و اصلا چنین وامی وجود ندارد، ما وام و حتی هیچ گونه کمک مادی دیگری نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه؛ حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده با اشاره به شایعه ی وام های بلاعوض برای موکب ها و ایستگاه های صلواتی کنارخیابان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: اصلا چنین وامی وجود ندارد، ما وام و حتی کمک مادی دیگری نمی کنیم.

وی با بیان این که برای ایستگاه های صلواتی، تسهیلات وامی نه از قبل بوده و نه الآن هست، افزود: اگر هرچه هم هست، شایعه است، ما در این رابطه چیزی نداریم و به هیچ وجه برنامه ای نداریم و کاملا این موضوع را رد می کنم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شاید بعضی ها به جهت اینکه می خواهند اصل هدف سیدالشهدا و فرهنگ عاشورا را زیر سوال ببرند، دنبال این هستند که بگویند اینهایی که ایستگاه صلواتی می زنند، کارشان تشریفاتی است و دولت از مال خودش برای آنها هزینه می کند.

گلمیرزاده با تصریح براینکه همه ی ایستگاه های صلواتی مردمی هستند، اعلام کرد: مردم خودشان کار می کنند، نذر دارند و از مال خودشان هزینه می کنند، هیچکس هیچ حمایتی از اینها نمی کند، به جز همان خیّرانی که کمک می کنند.

وی با تاکید براینکه سازمان تبلیغات اسلامی هیچ حمایت مالی ازتکایا وایستگاه های صلواتی انجام نمی دهد، افزود: ما حمایت های معنوی، مبلّغ و تقویت آموزش مداحان را داریم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ما بحثِ نرم افزاری و هدایایِ کتاب واینگونه برنامه ها را داشتیم، در غیراین صورت حمایت ازنظر مالی برای عزاداری ها، جزءِ برنامه ها و سیاست های ما نیست و اینکه گفته میشود ما میلیون ها تومان کمک بلاعوض به هر یک از هئیت ها و ایستگاه صلواتی میکنیم کذب محض است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha